20 mei 2017 Qashqai-Passion's 10 jarige jubileum

Gestart door T&T, januari 28, 2017, 14:36:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

metalgrey

Jammer, had er graag bij geweest. Helaas vertrek ik die ochtend naar de US...  :-\

Patrick van Neijenhof

Dat is nou jammer Maik  :'(

Wij hadden je eigenlijk nog willen vragen/ inhuren voor deze dag. Maar dat zal hem dan nu niet meer gaan worden. Remote rental is een ding, maar de VS is wel heel erg remote  :-

Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

T&T

#32
@ littelk

Ik neem aan dat je alleen komt ?


2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

LdN

En natuurlijk zijn wij er ook bij de PM is onderweg.
Ik parkeer de skoda wel om de hoek \-/
Reed een QQ 2.0 2009 Acenta, in middels een 2013 Ford Mondeo 1.6 ecoboost platinum. Maar draag de QQ nog steeds een warm hart toe.

HansdeKlerk


T&T

#35
Jammer Hans, ook niet een uurtje?

2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

QQ Car-razy

X-TRAIL J32 DIG-T 163 TEKNA KLEUR DIAMOND SILVER METALLIC

Patrick van Neijenhof

#37
Voor de mensen die die zaterdag moeten werken en denken niet mee te kunnen doen met de viering.

Het is niet zoals een ouderwetse tour, dat wil zeggen dat je verplicht bent de gehele dag van 12:00 tot 18:00 uur te blijven. Nee zeker niet. Natuurlijk vinden wij als organisatie het geweldig als je de gehele viering aanwezig bent, maar ook als je maar 1 uurtje of een gedeelte van de tijd kan. Kom langs die dag, want samen hebben we de afgelopen 10 jaar het forum gemaakt, dus ook de viering is voor iedereen.  \-/



Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

Scenic3

Sorry,

Wij kunnen er die dag helaas ook niet bij zijn.
Om voor een uurtje op en neer te komen vanaf Curaçao, dat lijkt me een beetje overdreven.

Maar wij wensen iedereen een gezellige dag toe en geven graag onze felicitatie aan iedereen voor dit 10 jarig jubileum.

Met vriendelijke groet,
Scenic3

Qashqai Tekna 1.2 Xtronic Pearl White 2018

T&T

#39
Willie, bedankt
Jammer dat je niet kan komen maar het is niet anders.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

willem bever

Wil mij graag aanmelden dat ik kom,1 persoon, maar als ik op de link klik zie ik dingen waar ik totaal niets van snap, dus bij deze,
       willem bever

T&T

2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting


Nissanwielmonteur

Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

django54

 goeie nacht,
ik kom ook met me gele bananen tuut tuut kom wel  alleen. 
ik zeg tot 10 mei groetjes django 54  \-/ \-/ :yep: :yep: