Terugroepactie: PG6BF Vastzetten binnen scherm

Gestart door lapalmeraie, december 15, 2016, 09:41:31 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lapalmeraie

Zit nu bij de dealer voor de kleine beurt en blijkbaar komt de auto opnieuw in aanmerking voor een terugroepactie; nl een klem van de remkabel die vervangen moet worden.
Is nog heel recent want de communicatie moet nog gebeuren.
Weet niet of het voor alle modellen is?
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

Gerke

Ja, was bij mij dinsdag bij de 30K beurt ook het geval, hebben ze gelijk meegenomen.

Nissanwielmonteur

#2
Er moet een beugeltje geplaatst worden aan het rechter achter binnenscherm omdat deze bij zware belasting over de remslang schuurt.

Comminucatie daarover was er begin van deze week al.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

lapalmeraie

Bedankt voor de verduidelijking Ton.
Ik heb nog geen communicatie ontvangen in ieder geval maar het is ineens opgelost.

Moest overigens ook wel lachen door de dashcam beelden. Bij het de werkplaats inrijden had de monteur hem blijkbaar ineens door  :-
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

sandor

Bij mij deze namiddag ook gebeurt tijdens het jaarlijks onderhoud .

Nissanwielmonteur

Bij de QQ J11 moet bij het rechter achterwiel een steun geplaatst worden om ervoor te zorgen dat het mogelijk vervormde binnenscherm de remslang niet beschadigd.

Ieder daarvoor in aanmerking komende voertuig eigenaar zal vanaf januari per normale brief op de hoogte worden gesteld.

Natuurlijk worden niet alle brieven in 1 keer verstuurd!!!!
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Hans J.

Gisteren ook bij mijn J11 uitgevoerd. Samen met de lamdasonde van de vorige terugroepactie. En ook een nieuwe accu! 3in1-actie van Nissan Assistance in samenwerking met NissanArendAuto in Utrecht. Auto gaf namelijk geen kik bij het starten. Na telefoontje binnen een uur afgesleept naar dealer, doorgemeten en gerepareerd. Allemaal onder garantie (jaar oud, ruim 20.000 km). Perfecte service!


Chofke


Wilbert


silver bullet

M.v.g.

Silver Bullet

deusjevo

Kan je die steun zien zitten of zit die achter de wielkast?
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

Nissanwielmonteur

Zit achter de wielkuip aan de chassisbalk. Net voor het ophangpunt van de uitlaat.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

deusjevo

Ik zal morgen even kijken mocht mijn QQ klaar zijn, neem aan dat ze dat gelijk meenemen?
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

Nissanwielmonteur

Zal wel moeten anders kunnen ze de claim van het uitgevoerde werk niet indienen.

Wil niet zeggen dat het gebeurt, maar uitvoeren in praktijk en op papier is een heel verschil natuurlijk.

Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Ronaldo

Dat zou mooi zijn. Wel indienen en niet uitvoeren. Je mag als klant hopelijk wel verwachten dat het dan ook gebeurt. 

Hoop dat mijn dealer niet zo is.
Eerst een 1.2 Tekna en nu een 1.2 Tekna Xtronic met panoramadak. Verkocht en nu in het bezit van een Opel Grandland X Business Exclusive automaat.