Welke Brodit ProClip of alternatieve voor bevestiging Samsung S4

Gestart door srna513006, november 25, 2016, 17:33:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

james12345

Nee helaas. Ik doe precies zoals je zegt en zoals ik al de keren heb gedaan maar de foto komt niet in het vakje IMGBB. Zelfs niet als ik het sleep.
Als je foto`s wil moet je je prive email adres maar in een een pm zetten dan stuur ik ze door

srna513006

Citaat van: srna513006 op november 27, 2016, 15:53:51 PM
Ik heb de houder van MobileFun besteld, als die in de auto zit kom ik er wel op terug.
Gisteren de houder ontvangen en geplaatst want van monteren is nauwelijks sprake, in de CD gleuf duwen, met de handel vergrendelen en de houder is gebruiksklaar, prima systeem.

In eerste instantie vond ik het wel even eng want je moet toch enige druk uitoefenen om de houder in de CD gleuf te duwen en te verwijderen.
Er zijn ook nog 3 rubberen opvulplaatjes meegeleverd voor het geval de CD gleuf groter mocht zijn maar dat is bij de CD speler van de J11 schijnbaar niet nodig.

Was in elk geval een prima tip van James, nogmaals mijn dank daarvoor. \-/

QQ 1.3 Dig-T 160 DCT, Tekna+ plus Dynamic pack Bj 07 - 2020

james12345

Graag gedaan ook ik ben er zeer tevreden over. Ik gebruik mijn navigatie op mijn connect niet meer ivm het bekende update probleem. Met mijn telefoon in deze houder ben ik altijd up to date en is het zicht veel beter dan kijken op de connect navigatie. \-/