Welke Brodit ProClip of alternatieve voor bevestiging Samsung S4

Gestart door srna513006, november 25, 2016, 17:33:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

srna513006

Om uiteenlopende redenen wil ik mijn Samsung Galaxy S4 onder het rijden soms in het zicht kunnen plaatsen.
Ik denk hierbij aan een passende Brodit ProClip plus een bijbehorende Brodit actieve of passieve houder voor de S4.

De ProClip bij voorkeur bevestigen voor op het dashbord.

Ik heb even wat rondgekeken maar ben er niet helemaal zeker of ik de juiste keuze heb gemaakt.

Voor de ProClip zie http://www.brodit.com/product.html?id=854993&pn=prod&brand=Nissan&model=Qashqai&year=2016

Voor de houder zie http://www.brodit.com/productList.html?brand=Samsung&model=Galaxy+S4+GT-I9505&pn=prod

Zijn er eventueel nog andere goed passende alternatieven?

QQ 1.3 Dig-T 160 DCT, Tekna+ plus Dynamic pack Bj 07 - 2020

Nissanwielmonteur

Www.optimount.nl

Je voertuig selecteren en je vind 3 modellen clips.
Links en rechts aan het rooster en 1 aan de raamstijl
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

srna513006

Bedankt, op zich helemaal niet verkeerd maar tijdens onze lange afstandsreizen gebruiken wij de bekerhouder dan permanent om de waterflessen in vast te zetten dus geen optie.

Ik zoek meer het klemsysteem op het dashbord.

HansdeKlerk

Ik wissel ook vaak, dus een mooie optie. En ik gebruik de bekerhouders niet.

james12345

Hallo, Ik heb al een poosje deze
http://www.mobilefun.nl/48066-olixar-cd-slot-mount-universal-case-compatible-car-houder.htm
als je geen cd meer afspeelt ideaal. Zit stevig in de radio en is makkelijk te verwijderen.

srna513006

Dit is wel apart, nog niet eerder gezien.
Ik vraag mij alleen af of dat niet een grote belasting is voor de CD gleuf.

Kun je de houder nu gewoon uit de CD gleuf verwijderen, b.v. tussendoor eruit trekken als je de houder even niet wilt gebruiken?

james12345

Nee dat is geen belasting hoor mits je er geen telefoon in zet van 20 jaar geleden :-
Aan de onderkant zit een beugel en als je die naar beneden duwt dan kan je hem er zo afpakken.
Als ik geen navigatie nodig heb dan haal ik hem er altijd uit maar kan natuurlijk ook blijven zitten.
Ik heb een flexibel usb snoer aangeschaft die dan mooi naar de 12 v aansluiting loopt.

Eddy S•

Vind ik een mooie oplossing die 'Olixar CD Slot Mount'.

Maar zou je hier ook een andere houder kunnen op monteren bv. een actieve Brodit iPhone 7 houder.

Ik zie op de foto's van de 'Olixar CD Slot Mount' toch schroeven zitten
QQP member sinds 05/2008
In the past Sunny N13 SLX | Primera P10 SLX | Almera N15 SR
Qashqai 1.5dCi | Tekna Pack | Cafe Latté - from 09/2008 till 04/2014
Qashqai 1.2DIG-T | Tekna | Pearl White - from 05/04/2014 till 08/2019
From 08/2019 Mazda CX-3 2.0 auto SkyCruise Soul Red Crystal

james12345

Nou dat geloof ik niet. Schroeven zijn meer om de bovenplaat bij elkaar te houden. Ik probeer afbeeldingen op de site te zetten maar dat is veranderd sinds ik het de laatste keer gebruikt heb. Iemand die weet hoe dit moet ? Programma IMGBB krijg ik

srna513006

Wat zou er verandert zijn?
Tijdens of nadat je een reactie hebt geschreven onder het inputvak op 'ADD image to post' klikken en in het opkomende IMGBB venster op Upload klikken en de betreffende foto(s) selecteren.

srna513006

Ik heb de houder van MobileFun besteld, als die in de auto zit kom ik er wel op terug.

james12345

Citaat van: srna513006 op november 27, 2016, 13:25:26 PM
Tijdens of nadat je een reactie hebt geschreven onder het inputvak op 'ADD image to post' klikken en in het opkomende IMGBB venster op Upload klikken en de betreffende foto(s) selecteren.

Ja en vervolgens blijft het IMGBB vak leeg dus ja....

srna513006

Citaat van: srna513006 op november 27, 2016, 13:25:26 PM

Mijn bovenstaande beschrijving klopt niet helemaal.
Je moet niet eerst op Upload klikken maar op 'bladeren computer', zie bijlage, daar de juiste foto(s) kiezen en daarna pas op Uploaden klikken.
Ik veronderstel dat je dat beeld ook in het zicht krijgt, correct?