NISSAN QASHOAI MEETING IN BELGIE

Gestart door ww302, juni 03, 2016, 19:59:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

caveman

Werner, zal er volgende keer de ganse dag bij zijn. Was prachtig!

Nissanwielmonteur

In mijn belevenis zegt Els niets verkeerds en drukt ze het netjes uit.

Verder mag je onze gezellige low-budget bijeenkomsten niet over 1 kam scheren met een High class top meeting met grote sponsor. Dat is het zelfde als proefrijden in een GT-R en een Leaf.

Als iemand de mening van een ander niet kan verdragen dan is hij vrij van gaan, we verplichten daar niemand toe.
Daarbij mag het ook best gezegd worden als iemand het ergens niet mee eens is.

Het spreekwoord: Wie kaatst kan de bal verwachten is dan wel van toepassing.

Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

elselientje

Laat ik het zo zeggen, zodat eenieder begrijpt dat ik niks verkeerds ermee bedoelde en bedoel:

Werner, de volgende keer als alle crossover modellen erbij mogen zijn, gaan we echt proberen er ook bij te zijn.

Nou, dat laat denk ik wel zien dat er vanaf mijn kant geen hard feelings of jalouzie in het spel zit.  \-/

Cristien

Of iets 'netjes' is uitgedrukt (zoals gesteld wordt) of 'iets te overdreven afkeurend' is, laat ik aan de lezer over en moet eenieder zelf bepalen.
De opmerking van Nissanwielmonteur is zeker waar (hoewel hij dit waarschijnlijk niet voor iedereen zó bedoeld heeft, :-)  :
"Als iemand de mening van een ander niet kan verdragen dan is hij vrij van (?) gaan , we verplichten daar niemand toe." ?
Bovenstaande geldt, neem ik aan, voor iedereen !?
Dus m.a.w. als men de mening van (in dit geval Clio dus), niet kan verdragen ......... is men vrij om te gaan !!!
En ........  als ik eerlijk ben maak ik toch liever een proefrit in een GT-R  dan in een Leaf,
Sinds 2016       Nissan Qashqai DIG-T 163
ULTIMATE BRONZE

tigrimang

Daar heb je degelijk wel een punt.

Als je van A naar B wilt, zal je een keer weer van B naar A moeten... ( als je terug wilt in ieder geval )

Zo genoeg filosofie voor vandaag :)
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Qsil

#20
Halloooo,
een reactie op een topic van 6 jaar geleden  :-! :-I :-! :-I

Iets over achterlopen en zo........ ;D   (grapje) 😄
Nissan Qashqai Tekna, wit, 2012, 2.0, 4 wdr. automaat, benzine, side bars, dubbele uitlaat, spatlappen, Bose installatie, Nissan drl.

elselientje

sjonge, en ik maar denken dat er eindelijk weer iemand opstaat om een nieuwe toer te organiseren!

wishful thinking blijkbaar.  ::)