goede Xenon of LED (de laatste wordt mijn keuze) voor het dimlicht mijn QQ j11?

Gestart door brandweer, mei 18, 2016, 10:41:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henkiepenkie

@lapalmeraie, ik bestelde op 15 januari jl. een nieuwe dashcam in China via Alie en deze werd 15 werkdagen later al afgeleverd. Jouw pakketje is wel erg lang onderweg zeg!

Dinky

Het varieert enorm, ik bestel regelmatig dingen. Soms is het met 1,5 week binnen maar heeft ook weleens bijna 2 maanden moeten duren.

lapalmeraie

Ja hè... nu is België nog wat trager daarin omdat er ook veel nog eens via NL passeert heb ik de indruk.
En hier dus via die tussenstop in Maleisië. Het verschilt inderdaad ook enorm van bestelling tot bestelling. Zo heb ik ook al eens een bestelling 5 dagen later ontvangen  :o maar ook al eens 6 weken na bestelling.

Nu zal het vooral afhangen van de douane en hoe snel zij dit zullen afhandelen.
Vooral als zij vinden dat het duurder is dan vermeld op de verpakking dan komt er een hele papiermolen opgang begreep ik. Mocht het idd gebeuren dan ben ik nog blij dat ik ineens de H7 en H11 samen heb laten verzenden. Dan ben ik maar één keer invoerrechten kwijt.

Toeval of niet, tot nu toe werden de pakjes nog nooit geopend door de douane tot de laatste keer. Ik las nu een opmerking dat eens je in het systeem zit je er daarna steeds uitgepikt wordt? Weet niet of anderen de ervaring kunnen bevestigen of ontkrachten? Het lijkt mij eerder dat ze werken op het uiterlijk van de pakjes?

Off topic: welke dash heb je besteld?  :D
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

Henkiepenkie

Geen idee waarom en hoe bepaald wordt dat er invoerrechten betaald moeten worden.
Mijn laatste pakketje t.w.v. € 65,00 werd zonder extra invoerkosten afgeleverd.

Henkiepenkie

Sorry, zag je laatste vraag te laat.
Deze heb ik nu geinstalleerd: MEHOME MC6. Auto DVR Camera GPS Wifi DVRS Auto Recorder Video Monitor Dash Cam Black Box Camcorder Nachtzicht Full HD 1080 P

brandweer

Citaat van: Pat op februari 13, 2017, 15:59:17 PM
Hoi ik ben nieuw op dit forum, as. zaterdag mag ik mijn QQ J11 connect ophalen. Ik vroeg mij af na het lezen van dit onderwerp, hebben jullie nu ledlampen MET of Zonder Canbus besteld/geplaatst? Of maakt het niet uit welke je bestelt?
Ik heb de led lampen met canbus geinstalleerd. dacht, maar weet niet zeker of dit nodig is.

lapalmeraie

Citaat van: Henkiepenkie op februari 15, 2017, 13:08:25 PM
Sorry, zag je laatste vraag te laat.
Deze heb ik nu geinstalleerd: MEHOME MC6. Auto DVR Camera GPS Wifi DVRS Auto Recorder Video Monitor Dash Cam Black Box Camcorder Nachtzicht Full HD 1080 P

Nice!
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

lapalmeraie

Bingo...  ::)
Brief in de bus vandaag van de douane voor bijkomende inlichtingen.
Direct alles afgedrukt en gaat morgenochtend op de bus.
Ik vermoed dat ik daarna de rest rechtstreeks aan de postbode zal moeten betalen.
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

Henkiepenkie

En dat allemaal voor zo'n flut bedrag :-! Hoe houden we elkaar bezig hè.

lapalmeraie

€65,- dus toch wel "zeker" €13,- gemiste btw en dan iets van €15 douane kosten.
Gelukkig nog altijd minder dan de prijs hier voor 2 lampen en heb er nu vier :)
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

J@n

Citaat van: PIR3lly op oktober 01, 2016, 14:49:18 PM
Ik heb deze lampen besteld:
Linkje

Opmerkelijk: onderaan op de zelfde site staat gewoon dat naderhand aanpassen veelal verboden is.
Of is de lampenunit van de J11 hiervoor speciaal gemaakt?
Ik ben overigens zeer tevreden met de standaard LED verlichting in onze Tekna...



breaker

Vervolgens is dat de oude regels. De nieuwe regel meld dat je Xenon  niet mag verblinden dan is het starf baar ongeacht welke fitting is hebt.




Citaat

Edit:
Topic aangepast. Citaat verwijderd. Niet citeren binnen dezelfde pagina of 5 a 10 berichen.
Lees daarvoor het topic  "Enkele regeltjes"
Moderator T&T

lapalmeraie

Inmiddels hier "beweging". De track van BPost is inmiddels veranderd naar "in het buitenland" naar "in verwerking". De te betalen extra kosten staan ook vermeld. €31,89. Op een tototaal bedrag van €65,20 oid. Schandalig natuurlijk want buiten de 21% btw die niet meer dan logisch is, is dat i.m.o. €20,- pure geldklopperij.
Maar goed, daarmee zit het pakket met 4 lampen nog steeds redelijk onder de prijs van 2 exemplaren hier.
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

Pat

Ik heb 17 februari een setje H11 LED besteld bij Ali. Afgelopen vrijdag zijn ze verzonden, behalve een trackingnummer, echter nog geen verzendgegevens beschikbaar. Benieuwd hoelang dit gaat duren en hopen dat het feilloos door de douane komt.
Qashqai (J11) Connect Edition 1.2 DIG-T Pearl White, Android headunit

lapalmeraie

Vast wel ;)
Ik had natuurlijk ook 2 setjes wat al meer aandacht trekt en bovendien is een vorige pakje ook al tegen gehouden. Misschien zit ik daardoor in het systeem ofzo?

Wanneer je in Ali doorklikt op de tracking link kun je op de Chinese post site ook een B/NL tracking nummer vinden aangezien het om een aangetekende zending gaat.
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T