Abc Tour - The return of Heldro

Gestart door Patrick van Neijenhof, maart 02, 2016, 23:26:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elselientje

Zou jammer zijn Nick, maar business gaat voor het meisje, hahaha.

We gaan het vanzelf zien, je hebt nog even de tijd om je aan te melden.

Succes!  \-/


elselientje

Als je dat netjes via PM naar Patrick hebt gedaan, zal hij jullie later op de dag zeker op de lijst erbij zetten Josina!

Hartstikke leuk dat jullie er nu ook bij zijn!

Felix


Eddy S•

En wij zijn er natuurlijk ook bij   :-
QQP member sinds 05/2008
In the past Sunny N13 SLX | Primera P10 SLX | Almera N15 SR
Qashqai 1.5dCi | Tekna Pack | Cafe Latté - from 09/2008 till 04/2014
Qashqai 1.2DIG-T | Tekna | Pearl White - from 05/04/2014 till 08/2019
From 08/2019 Mazda CX-3 2.0 auto SkyCruise Soul Red Crystal

elselientje

Mooi Eddy! Dat wordt weer een super dag! 😍

Mario

#21
Ik keek weer eens uit naar een meeting/tour en wat jammer nou voor mij dat deze Abc Tour plaats vindt op zondag 22 mei.

Een meeting/tour is altijd een Verrassende Ontmoeting.  \-/
Ik speel op 22 mei in de concertreeks Verrassende Ontmoetingen op die dag in Concertzaal Tilburg.
Als slagwerker (paukenist) in het orkest kan en wil ik niet verstek laten gaan.

Heel jammer dat dit op dezelfde dag is.  >:(


Foto van ons orkest in Concertzaal Tilburg


Nissan Qashqai+2 Connect Edition 1.6 benzine Magnetic red
Scheidingsrek - vaste trekhaak met 7 polige stekker
Automatische spiegels module  - in- en uitklappen met afstandbediening op de sleutel

Oude forumnaam: Satzat

elselientje

Ach Mario, dat is jammer. We hadden je er graag bijgehad. Maar onze contactpersoon bij de dealer heeft natuurlijk ook data dat hij niet kan, en Moederdag en Pinksteren zijn ook geen optie, want dan weten we zeker dat er bijna niemand komt.

Volgende keer beter, zullen we maar zeggen. 😔

blinQQie

Superleuk om dit te organiseren!
We gaan graag mee, en heb ons reeds aangemeld bij Patrick.

Groetjes,
Arno

silver bullet

Yep, mailtje verstuurd naar Patrick.
Het lijkt me eens leuk om zulke dag mee te maken met jullie QashQai forum leden.
Ook om eens kennis te maken wie jullie allemaal zijn is dit een juiste gelegenheid, toch.
In het verleden vele toertochten georganiseerd voor de V.O.C.N , dit is een motor merkenclub wat betreft de Kawasaki Vulcan. Altijd was het weer een gezellige boel.
Lilian en Ik verheugen ons er nu al op om zulk evenement eens met de auto mee te maken.
Een voordeel heeft het wel met de auto,  we worden nu eens niet nat tijdens de rit.
Nu ik toch aan het schrijven ben , is deze toertocht te verkrijgen in een ITN of GPX bestand voor de Garmin of TomTom?

Groetjes  Silver Bullet
M.v.g.

Silver Bullet

elselientje

Leuk om te lezen dat er weer aanmeldingen bij zijn, iedereen is van harte welkom, join the club.

Fijne Paasdagen gewenst vanuit Hotel van der Valk in Dordrecht.  \-/

Nissanwielmonteur

Leuk om jullie ook in levende lijve te ontmoeten.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Patrick van Neijenhof

Welkom bij de tour Silver Bullet,

Dat gaat zeker leuk worden en inderdaad een ideale gelegenheid om mensen van het forum te leren kennen.


Ik heb in het begin bij mijn eerste tours ooit geprobeerd een bestand voor tomtoms enzo te maken, maar dit is nooit gelukt. Vandaar dat wij normalieter een routekaart maken met daarop een afbeelding van de route, en instructies per stap die gedaan moet worden.

Tevens is het zo, dat we over het algemeen in een lange stoet achter elkaar aan rijden, dus het is geen rally waarbij je een navigator nodig hebt omdat er bijvoorbeeld een interval tussen de auto's zit.

Als de route eenmaal vaststaat, kan ik je wel een Google maps link geven waarin de route uitgewerkt staat, wellicht dat je dit dan kan exporteren naar een navigatie systeem.
Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

silver bullet

Ook nog van ons fijne paasdagen gewenst, Patrick ik wilde ook geen rally rijden hoor maar gewoon heerlijk genieten van de omgeving daar, nee ik heb een Zumo 590 van Garmin en als ik daar de route al inladen kan is dat fijn om de afslagen al reeds van te voren te zien.
Maar ook goed als je die gegevens van je route klaar hebt zie ik die graag tegen moet hoor.
Misschien kan ik daar dan wat mee.
Fijn we verheugen ons er op om jullie te mogen begroeten.

Silver Bullet
M.v.g.

Silver Bullet

LdN

Ja hoor, wij komen ook weer.
Patrick je hebt een PM.
Reed een QQ 2.0 2009 Acenta, in middels een 2013 Ford Mondeo 1.6 ecoboost platinum. Maar draag de QQ nog steeds een warm hart toe.