Betaalbare gasveren voor de motorkap

Gestart door QQ013, februari 07, 2016, 22:45:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QQ013

1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR

deusjevo

Zonde van mijn geld, ik doe de motorkap nooit open....  ;D
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

jannemanneman

is je check engine nog niet gaan branden deus?

TheoNass

Gasveren zijn voor de liefhebbers. Als ik iedere dag de moterkap open moet doen dan koop ik ze ook, maar ik hoop dat dat niet nodig is bij zo'n goede wagen.

QQ013

Olie controleren doe je met enige regelmaat. Sproeiervloeistaof bijvullen zelfs zeer regelmatig. Dan is zo'n verensetje best een handigheidje. De simpele polo van mijn vrouw heeft dat al  en het is gewoonweg handig, geen gezoek meer naar de stang en waar die te bevestigen. ( zeker voor diegenen die het toch al nooit doen;)

Voor zes tientjes een investering die ik de moeite waard vind.
1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR

Primera P11

Gezien de kwaliteit van de Nissan gaat deze eigenlijk nooit open.
Maar ja,als het open moet is het misschien wel handig.
Bij VW kan ik er me wel iets bij voorstellen,zit er tegenwoordig ook niet een lampje bij?.
Rijd een Nissan pulsar visia van 2017
*Link verwijderd*

blinQQie

Het is maar wat je zelf handig of leuk vindt.
Een lichtje is misschien wel weer handig als je onverwacht in het donker onder de kap moet zijn.
Er zijn zo ontzettend veel dingen te koop of te bedenken waarmee je je auto kunt verfraaien.
En daarmee zeker net zoveel meningen.
Smaken verschillen gelukkig, en daarmee beland ik weer bij de eerste regel 8)

QQ nomad

Heb deze onlangs besteld.
Komt uit China, kan wel even duren dus.
Ben benieuwd naar de kwaliteit.

FIT VOOR NISSAN QASHQAI J11 2014-2016 ACCESSOIRES AUTO BONNET HOOD GAS SHOCK STRUT LIFT ONDERSTEUNING AUTO STYLING
http://s.aliexpress.com/jAfE3miE?fromSns

deusjevo

Komen nog wel ca 20 euro inklaringskosten en BTW bij de Ali prijs, maar op zich niet duur.
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

QQ013

Als de leverancier de waarde op 25 Dollar heeft gezet komen er geen invoerrechten of dergelijke bovenop.
Per zending is 22 euro belastingvrij.

Als er via Aliexpress standard shipping wordt verzonden is ook bij hogere bedragen de kans op heffingen minimaal.
Via DHL, UPS etc is er vrijwel altijd sprake van een heffing boven de 22 euro.
1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR

dhoogenr

QQ nomad graag uw ervaringen met die gasveren voor de motorkap van Ali. BVD Dick H.

Patrik

Ik kom ook zelden onder de motorkap. Dus niets voor mij.

QQ nomad


jannemanneman

onlangs een motorkap op mijn hoofd gehad wegens lekkende motorkap zuigers, dan is een simpel stokje toch beter

Hans J.

Die stang deed me gelijk al aan een lelijke eend denken!  :)



Eerste dag bij m'n nieuwe auto al vervangen. Gekocht bij http://www.qashqai-cardesign.nl/qqlift-gasveren-voor-motorkap-j11-model-2014.html

Waren toen (2016) nog 74 euries. Misschien aan de dure kant, maar wel goede kwaliteit met RVS beugels. Slechte gasveren willen het in een koude winter nog wel eens af laten weten.