Verlichting vervangen door led

Gestart door RVE, januari 12, 2016, 23:44:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-zuur-

Het lijkt tot nu toe echt van de trekhaak te komen.
Alles functioneerd momenteel naar behoren.

Eerst morgen maar eens de garage bellen dat ze het nog eens na moeten kijken aangezien er een grote kans is dat hun de storing veroorzaakt hebben.

-zuur-

Vandaag is de auto terug naar de garage geweest en het bleek dat de trekhaak stekker aansluiting (kabelboom) aan het smelten was tegen de uitlaat. dit gaf sluiting.
bedrading hebben ze nu hersteld en alles functioneert weer.

binnenkort maar weer eens de led lampen proberen  :-

Nissanwielmonteur

Mooi dat dat in ieder geval gevonden is.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

arniedewitte

Welk merk lampen heb je gemonteerd? En lukte het met de adapter om de lamp vast te zetten in de lichtunit?

JeffreyB

Hallo,kan iemand mij helpen.  Ik wil van mijn j10 alle binnenverlichting die aanspringt als je de deur opent, veranderen naar Led. Wat zal dit ongeveer kosten?

En wat kost het om de kentekenplaatverlichting te veranderen naar Led? Is dit makkelijk zelf te doen? Ik las iets over canbusaansluiting. Heeft de j10 een canbussysteem?

danstijl

Ik weet wel een goed adresje, voor iedere qashqai. Wil geen reclame maken dus je kunt een persoonlijk berichtje sturen.
Ik zou het in ieder geval niet doen via Qashqai cardesign, met alle negatieve gevolgen die ik heb meegemaakt.

QQ013

Zoiets?
https://www.hypercolor.de/LED-interior-lights-set-for-Nissan-Qashqai-J10

Via aliexpress, maar dan moet je wel weten wat je nodig hebt. kan het waarschijnlijk voor minder dan 10 euro.
1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR

RVE

2017 1.2 N-Connecta Business edition
2011 QashQai 1.6 Connect edition (chromen accenten)
2011 BMW R1200 GS Adventure
2000 Yamaha TDM 4tx (2012-2018)

Huub61

Qashqai 2018 J11 1.6 Tekna

T&T

Denk dat hij het over een twee wieler heeft.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting