Aanmelden Connect

Gestart door deusjevo, oktober 18, 2015, 20:03:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Eddy S•

Via welke weg lukt het dan niet? Via smartphone of tablet?
De app Google Search werkt bij mij op de Connect ook voortreffelijk.

Ik denk een route ingeven dat dat nooit gewerkt heeft.
QQP member sinds 05/2008
In the past Sunny N13 SLX | Primera P10 SLX | Almera N15 SR
Qashqai 1.5dCi | Tekna Pack | Cafe Latté - from 09/2008 till 04/2014
Qashqai 1.2DIG-T | Tekna | Pearl White - from 05/04/2014 till 08/2019
From 08/2019 Mazda CX-3 2.0 auto SkyCruise Soul Red Crystal

JosP

Zoals al eerder aangegeven heb ik de auto aangemeld en dit is allemaal goed gegaan. Via google maps op de laptop zou ik dan een adres naar de auto moeten kunnen sturen. Via de iPad of iPhone kan dit niet omdat hier de lite versie op draait. Bij mijn Volvo maakte ik er wel regelmatig gebruik van, stap je in de auto en dan vraagt de navigatie of je naar het ingevoerde adres wil. Je hoeft in de auto dan verder niets meer in te voeren. Het is inderdaad alleen maar een adres wat je verstuurd en geen route beschrijving. Ik dacht dat het bij Nissan via het connect systeem zou gaan maar dat is volgens mij niet zo. Ik heb al een vraag bij Nissan neergelegd, misschien is administratief bij Nissan nog niet alles verwerkt, de auto heb ik pas 2 dagen.

JosP

Sent to car werkt bij mij nu ook. Ik had het VIN nummer bij de gegevens in Google ingevuld ipv het mailadres van Nissan connect  :-  Bij Volvo moest je wel het VIN nummer invullen, ik had dus niet goed gelezen. Goed geholpen door Nissan klantenservice  :yep:

jageerts

Bij de vanaf mei tot ca. augustus afgeleverde qashqai's zat een fout op de servers waardoor het Connect systeem helemaal niet werkte. Toen geregistreerd als "Duitse" Nissan rijder. Wat merkwaardig genoeg wel lukte. "Nederland" op dat moment nog  niet. Heeft toen een paar maanden volledig gewerkt. Vervolgens een upgrade op mijn telefoon (vrijwel zelfde toestel) gehad waardoor wel de connectie maar niet de apps werkten. Toen de telefoon maar met een zuignap aan het raam geplakt.
Nog altijd een prachtige auto maar aan het Connect systeem ga ik niet veel tijd meer besteden. Uit ervaring met andere auto's zeg ik dat dit te verwachten was.

QQ013

Inmiddels voor de windows phone een send to car app gevonden voor Nissan. ( sendtonissan app te vinden in de windows store)
daarin moet ik echter het Nissan account invullen en ik heb geen idee wat men daarmee op het oog heeft.

Ik heb Nissan Connect geprobeert maar dat werkt niet. iemand een idee?

1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR