Aanmelden Connect

Gestart door deusjevo, oktober 18, 2015, 20:03:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

deusjevo

Geregistreerd bij You+Nissan en dan Connect app gedownload uit de App store.
Nu kan ik mij met geen mogelijkheid aanmelden bij Connect app
Heeft het dan over Nissan Klantenportal maar is dat nou hetzelfde als You+Nissan?

Zegt dan:
"Uw gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist"

Iemand enig de wat ik fout doe?
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

Henkiepenkie

Heb hetzelfde probleem gehad. Je moet je nl. eerst aanmelden (Nissan connect) cq activeren op je laptop of PC.
Als je het op je telefoon of iPad doet werkt het niet.

Zie ook de volgende link, daar heb ik het uitgebreider uitgelegd:

http://www.qashqai-passion.nl/index.php?topic=8272.msg150763#msg150763

deusjevo

Bedankt Henkiepenkie, het is geloof ik gelukt.
Oude laptop van 10 jaar oud op zolder opgescharreld en je had gelijk, het werkte.

Toch vreemd dat je je toevlucht moet nemen tot laptop of PC's, was blij dat dat bejaarde hoogbejaarde laptopding het nog deed...  :yep:

Ben er nu 2 uur mee bezig geweest, en nu heb ik 5 apps geloof ik?  :-!
Wat kan ik nou nog meer met Connect?  ???

Jack

Met de connect apps kun je eigenlijk niets alhoewel send to car best leuk is de eerste keer om je adresboek te vullen
Je zou connect nog direct kunnen voorzien de nieuwste flitspalen dan houdt de innovatie wel op.

deusjevo

Ach, da's alweer iets, moet ik daar ook die laptop weer voor van zolder trekken?  ;D

Jack

Flitspalen op een USB stick
Send to car speelt zich op de smartphone af
Als je diezelfde smartphone in een houdertje in je QQ zet heb je pas echt een tiental echt nuttige connected apps voor onderweg als muziek, flitsers, actuele navigatiekaarten en voice control.

JosP

Kun je me uitleggen hoe je send to car gebruikt? Ik heb maar 5 apps in de connect op de smartphone zitten. En eerlijk gezegd vind ik dit een aanfluiting, maar goed mijn verwachting was al niet te hoog dus valt dan ook niet echt tegen. De send to car had ik ook op mijn vorige auto en dat werkte perfect.

ppedro

Ik krijg de sent to car ook niet voor mekaar?
In Google maps zie ik na het ingeven van een route/adres, geen functie om dit te verzenden.
Ik neem aan dat dit alleen via Pc/Mac kan gebeuren?
Heeft er iemand een stappen plan?
Alvast bedankt!

Eddy S•

Moet het zelf nog eens proberen, is lang geleden dat ik ermee gewerkt heb.

Maar hierbij de uitleg  https://support.google.com/maps/answer/3500417?hl=en
QQP member sinds 05/2008
In the past Sunny N13 SLX | Primera P10 SLX | Almera N15 SR
Qashqai 1.5dCi | Tekna Pack | Cafe Latté - from 09/2008 till 04/2014
Qashqai 1.2DIG-T | Tekna | Pearl White - from 05/04/2014 till 08/2019
From 08/2019 Mazda CX-3 2.0 auto SkyCruise Soul Red Crystal

JosP

Bedankt voor de link. Ik heb de auto aangemeld met de auto-id.
Via google maps op de laptop zie ik nu inderdaad "naar apparaat verzenden". Als ik dan kies voor versturen naar de auto krijg ik de melding: We kunnen niet communiceren met uw autofabrikant. Neem voor ondersteuning contact op met uw autofabrikant. Voor ik dit ga doen. Is er iemand waarbij "sent to car" wel werkt?

ppedro

Ik was het net ook aan het testen, maar krijg helaas dezelfde meldingen?!
Help please. THX
Update 14:20:00
Het is me gelukt, mijn ID Nissan account (mailadres) was niet juist en werkt nu perfect!  :yep:

JosP

Ik mis denk ik ergens iets. Mijn Nissan account (mailadres) is bij mij wel goed. Dit mailadres gebruik je toch nergens in Google maps? Of begrijp ik je verkeerd?

Rob2u

Ik meen dat het Connect systeem in het verleden wel 'Google send to car' ondersteunde (er was ook een Google Maps app) maar dat die al een tijdje verdwenen is. Nissan staat ook niet meer in het lijstje van ondersteunende automerken.
Zie o.a. hier: https://medium.com/@jvanier/game-over-for-send-to-car-on-android-and-ios-919dc4102797#.vpn2r094a

JosP

Hmmm.. Dat zou wel jammer zijn. Op Google kun je de Nissan nog wel aanmelden met bijbehorend VIN nummer. Vreemd dat het bij PPedro dan wel werkt.

joris

Via Google maps op Pc/mac lukt het bij mij ook nog.
Het feit is dat je alleen maar een locatie kan doorsturen naar je auto en geen route-beschrijving.
In de help functie van google maps vind je alle info (send to car).

J.