Schema elektrische zetel

Gestart door LucLisette, oktober 12, 2015, 12:12:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LucLisette

Hallo,

Kan mij iemand vertellen hoe ik foto 's en video bij mijn post kan voegen, dan laat ik het afgewerkte project zien.
De geheugen stoel is wel degelijk een feit, hij werkt, is ingebouwd en wordt gebruikt.
Het kan alleen wat beter om de zetel te positioneren indien ik zo een elektro-motor beschik om te experimenteren. Vandaar mijn vraag of iemand kan helpen met zo een oude of defecte stoel. Of één van de motoren.

grt



QQ013

#16
Klik op de reageer knop en zie dat net boven het witte vak rechtsboven LINKSboven staat:
• Add image to post
Klik daarop en selecteer het bestand op je computer. De link voegt zich automagisch toe.
Wel family versie kiezen( standaard) ivm meegetoonde advertenties.
1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR

LucLisette


LucLisette

Foto 's staan ondersteboven en filmpjes lukken niet sorry.

LucLisette

Nog een laatste poging. Film lukt niet. Wel finale foto.




QQ013



Plaats je video eerst op youtube en kopieer de link daarna toe gewoon in het vak: zoals deze:
https://www.youtube.com/watch?v=CtABf4txikg
1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR

QQ013

Interessant project trouwens.. zou een leuk verbeterproject op kunnen leveren voor de QQ. Mooiste zou zijn zoals mijn Peugeot destijds had: gekoppeld aan de sleutel. Zodat bij het openen de stoel al op zijn plaats schoof.

Maar ook in deze uitvoering zonder meer interessant.
1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR

james12345

Hallo Luc,
Knap dat  het gelukt is  \-/ toen ik alles los zag hangen uit je dashboard en bij je stoel tijdens je bezoek hier, had ik toch wel mijn vraagtekens maar het ziet er top uit! Goed bezig!!!

lapalmeraie

Ik dacht bij de voorlaatste foto (met tape) ook even...
Maar het einresultaat is prachtig!! Alsof het standaard was !
Wat is eigenlijk die ronde knop? Motor aan/uitzetten of...?
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

james12345


LucLisette

De ronde knop is niet echt de schietstoel. Het is wel een interessante tip, ik denk er over na.
Alle gekheid op een stokje, de knop dient om de zetel met zekerheid te kunnen uitschakelen. Hij hoeft er eigenlijk helemaal niet te staan. Mijn vrouw was bang dat de zetel zou kunnen bewegen tewijl ze rijdt. Dit kan helemaal niet maar het stelt haar gerust. Je moet niet vragen welk vertrouwen ze heeft in mijn kunnen!!!!!!

LucLisette

En aan jou John, heb vertrouwen in je medemens, ha ha.
Tevreden met je velgen?

LucLisette


lapalmeraie

Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

TheoNass

Fantastisch goed gemaakt. Petje af.