Schema elektrische zetel

Gestart door LucLisette, oktober 12, 2015, 12:12:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

james12345

Ja Luc, vertrouwen heb ik nu wel hoor en de velgen staan perfect. Ik ben er zeer blij mee, nogmaals bedankt en fijn dan we op deze manier alle twee geholpen zijn \-/


JosP

Knap stukje werk! Ik mis dit ook wel in mijn QQ. In mijn Volvo zaten 3 geheugenstanden en daarbij gingen de spiegels en de stoel, afhankelijk van welke sleutel werd gebruikt, ook meteen naar de juiste stand. Dat is echt ideaal.

Sproet

Citaat van: LucLisette op december 07, 2015, 20:52:29 PM
De ronde knop is niet echt de schietstoel. Het is wel een interessante tip, ik denk er over na.
Alle gekheid op een stokje, de knop dient om de zetel met zekerheid te kunnen uitschakelen. Hij hoeft er eigenlijk helemaal niet te staan. Mijn vrouw was bang dat de zetel zou kunnen bewegen tewijl ze rijdt. Dit kan helemaal niet maar het stelt haar gerust. Je moet niet vragen welk vertrouwen ze heeft in mijn kunnen!!!!!!
Wil ik ook; ben je bereid dit voor andere QQ'ers te fabriceren en zo ja, wat gaat dat kosten?

LucLisette

Ik wil dit best wel doen. Voorwaarde is dat je zelf een geheugen module van een auto bezorgd. Liefst van Ford omdat ik hier zelf mee aan de slag ben en dus zonder verder onderzoek verder kan. De geheugen stoel werkt goed en is nu enkele weken in gebruik. Ik zou het beter kunnen doen mocht ik over 1 of meerdere motoren van een stoel kon beschikken om in mijn lab verder te testen. Ze mogen zelfs defect zijn. Van QQ of X-trail kan dienen.
Dus om op je vraag te antwoorden, ja, ik wil best helpen om stoelen aan te passen. Ik heb echter nog geen benul van prijs.
De interface kost niet zo veel. Alles hangt een beetje af van de beschikbare geheugen module en je eigen handigheid. Heb je mijn volle hulp nodig of is een DIY handleiding voldoende?