Qashqai-Passion.nl » Forum » General Passion Category » Chit Chat » 
Topic:
 Inloggen op NissanConnect

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Inloggen op NissanConnect  (gelezen 12669 keer)

dns

• Gast
Inloggen op NissanConnect
« Gepost op: augustus 06, 2015, 15:28:07 pm »
Hoi,

Is het iemand gelukt om een registratie te maken van een qashqai en in te loggen via de site https://owners.nissanconnect.eu/aqPortal/NL/nl ???? Uiteraard met de juiste VIN code...Want ik kan uit allerlei andere modellen kiezen maar GEEN Qashqai. En hoe activeer ik allerlei service als ik niet kan verbinden met NissanConnect?

Alvast bedankt voor de uitleg...

Gr,
dns

TheoNass

• Gast
Re: Inloggen op NissanConnect
« Reactie #1 Gepost op: augustus 06, 2015, 22:10:05 pm »
Vandaag proberen in te loggen met mijn account. Account niet bekend. Waardeloos systeem. Je kan beter zo op je telefoon kijken als je een app wilt bekijken. Ik gebruik het nooit meer.

Offline joris

• Crossover Driver
  • **
  • Geslacht: Man
  • Qashqai dCi 110 Night Shade
« Reactie #2 Gepost op: augustus 07, 2015, 12:42:11 pm »
Op de Belgische Nissanconnect site,werkt het inloggen wel nog.

J.

Offline Rob2u

• Crossover Driver
« Reactie #3 Gepost op: augustus 07, 2015, 12:52:43 pm »
Bij mij werkte dit aanvankelijk ook niet maar heb dit doorgekregen van Nissan NL en nu werkt het inderdaad:

Zojuist hebben wij te horen gekregen dat het problem met Nissan Connect opgelost is. U kunt u nu dus gaan registreren voor Nissan Connect. Wat u echter eerst dient te doen voordat u de werkende link in uw You + Nissan portal kunt zien is uw You + Nissan account volledig verwijderen en opnieuw aanmaken.

Verwijderen kunt u doen door de volgende stappen te volgen:

1: Log in in uw You + Nissan account.
2: Klik vervolgens in uw account op MIJN ACCOUNT en vervolgens op MIJN PROFIEL.
3: Zodra u in uw profile zit kunt u klikken op ACCOUNT VERWIJDEREN. (Kies voor redden van verwijderen op OTHER)
U kunt nu opnieuw een account creeeren.

Zodra u dit gedaan heeft klikt u in uw You + Nissan portal op MIJN DIENSTEN hierin gaat u naar NIEUWE NISSAN CONNECT in deze pagina scrolt u naar beneden en klikt u op MIJN SERVICES BEHEREN. Hierin zult u een wachtwoord aan moeten maken voor Nissan Connect (dit wachtwoord heeft u tevens nodig om in te loggen in uw auto en applicatie). Hieronder accepteerd u de algemene voorwaarden.

Vervolgens gaat u door en activeerd u de gratis periode. Vervolgens zal het system nog eenmaal vragen om de algemene voorwaarden te accepteren.

Zodra dit allemaal gebeurt is kunt u succesvol gebruik maken van uw Nissan Connect systeem.
Qashqai 1.2 Tekna X-Tronic, Pearl White, Panoramadak, chrome finishers, 17" Snowflake grey diamond cut velgen met Vredestein Quatrac 3 vierseizoenenbanden, Racegaas, Brodit for iPhone, Wolo Very Loud Twin set claxon, Focal Drive & Live speaker upgrade.

TheoNass

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 07, 2015, 18:18:39 pm »
Rob2U. Grandioze handleiding \-/. Bedankt voor de info.

amelse

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: augustus 07, 2015, 22:12:05 pm »
Dank voor je heldere beschrijving. Mij lukte het ook niet in te loggen bij Nissan Connect.
Nu de stappen zoals beschreven gevolgd en het is gelukt!

dns

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus 08, 2015, 08:16:09 am »
De clue ligt dus in het verwijderen van het huidige account....

Bij mij kan ik het nu ook activeren....en inloggen

bedankt.....

Offline Rob2u

• Crossover Driver
« Reactie #7 Gepost op: augustus 08, 2015, 11:54:22 am »
Graag gedaan!
Nu is Nissan weer aan zet om eens wat meer 'innovatieve toepassingen' erop te zetten......
Qashqai 1.2 Tekna X-Tronic, Pearl White, Panoramadak, chrome finishers, 17" Snowflake grey diamond cut velgen met Vredestein Quatrac 3 vierseizoenenbanden, Racegaas, Brodit for iPhone, Wolo Very Loud Twin set claxon, Focal Drive & Live speaker upgrade.

Marcel62

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: augustus 08, 2015, 21:37:20 pm »
Nou..... Het zal wel aan mij liggen. Maar als ik de stappen 1,2 en 3 uitvoer gaat het goed. Maar als ik de stap naar NISSAN CONNECT ga in you+nissan stopt de Android app. Ik heb alles meerdere malen geprobeerd en zelfs de App opnieuw geďnstalleerd, maar kom niet verder....
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2015, 21:42:33 pm door Marcel62 »

Henkiepenkie

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: augustus 08, 2015, 22:21:38 pm »
@Marcel,
Ik begrijp uit jouw reactie dat je het geprobeerd hebt via je smartphone of tablet. Dat heb ik ook steeds geprobeerd maar had dezelfde ervaring als jij.
Na contact met de klantenservice kreeg ik o.a. dit bericht: Log in op de computer in You + Nissan. Ga hierin naar Mijn Diensten en klik op Nieuwe Nissan Connect. Vervolgens scrolt u in dat scherm naar beneden en klikt u op Mijn Services Beheren. De stappen hierin dient u te volgen. Pas als dat gedaan is is Nissan Connect actief.

De oplossing is dus dat je de registratie op je PC of laptop moet doen. Daar werkt het nl. wel!
Vervolgens kan je dan wel inloggen via je telefoon of tablet.

Alle problemen met registratie zit hem in het feit dat de Nissan software in 2015 nog steeds niet compatibel is met Android en Apple systemen.
Vreselijk oud/achterhaald allemaal en daarom is het hele Connect systeem incl. de Apps zo als het nu is gewoon een lachertje.
Te triest voor woorden eigenlijk.

Nadat bij mij de registratie gelukt was kon ik inloggen op Nissan Connect. Ik heb het e.e.a. tien tien minuten bekeken en weer uitgezet want je kan er werkelijk niets behoorlijks mee.

Zoals b.v. de You-Nissan app, de meeste functionaliteiten werken alleen in Nederland.  Ben je in het buitenland en wil je daar een dealer zoeken, kan dat niet en krijg je het advies van de Nissan klantenservice dat je dat dan maar op het web moet doen met je smartphone!
En dan rij je in een spiksplinter nieuwe QQ Connect :-I :-I :-I

« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2015, 22:23:46 pm door Henkiepenkie »

Marcel62

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: augustus 08, 2015, 22:55:45 pm »
Ah, dank je Henkiepenkie.. . Dacht echt dat het aan mezelf lag en voelde me zelfs al hopeloos verouderd. Maar goed, zal morgen nog eens een poging wagen, ben blij dat je gereageerd hebt  \-/

Offline Wilbert

• Crossover Driver
  • X-Trail digt, ex QQ Tino 100NX Sunny Corsa 127
« Reactie #11 Gepost op: augustus 09, 2015, 12:32:01 pm »
Alles duidelijk bedankt! Maar gisteravond op terugreis weer mogen stoppen bij P langs de snelweg. Wat was het geval navigatie gestart en die deed het. Kon alleen geen radio cd of aux bluetooth meer benaderen. Alles uit bleek wederom de enige oplossing. Al eefder op forum gevraagd of er meer Qashers zijn waar de Connect soms vastslaat. Waren er twee, terwijl ik denk dat het euvel vaker moet voorkomen. Of heb ik een monday morning trickconnect?

Offline Tinus Plots

• Crossover Driver
  • *
  • Nissan Qashqai Magnetic Red 1.3 DCT Premium
« Reactie #12 Gepost op: augustus 09, 2015, 13:59:07 pm »
Ons connect system is afgelopen jaar zeker 4 keer vastgelopen. Vorige maand was hij 2 dagen lang helemaal dood en dit is gelukkig ook door de dealer geconstateerd.
Apparaat op garantie vervangen door nieuw exemplaar dat tot nu toe zonder problemen werkt.

Heb alleen gistermiddag urenlang geprobeerd om dit nieuwe systeem op Nissan Connect aan te sluiten, tot nu toe zonder resultaat ondanks de op het forum aanwezige instructies. :neen:
18-04-2014 connect edition 1.2 black
28-05-2016 1.2 N-CONNECTA magnetic red
2-12-2017 1.2 N-CONNECTA vivid blue met design en vision pack
23-05-2019  1.3 DCT Tekna pearl black
10-04-2021  1.3 DCT Premium magnetic red

Offline T&T

• Global Moderator
  • Crossover Driver
  • Your Qashqai Your Signature
« Reactie #13 Gepost op: augustus 09, 2015, 14:17:18 pm »
Dan moet je ze weer benaderen omdat vermoedelijk je vorige connect nog op jou VIN nummer staat geregistreerd.
Ondanks het doorgeven van de gegevens door mijn dealer was dit niet gebeurd.
Dit was bij mij het probleem.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Offline lapalmeraie

• Crossover Driver
  • N-TEC 1.3 DIG-T 140pk
    • La Palmeraie - Alles over palmen in België en Nederland!
« Reactie #14 Gepost op: maart 10, 2016, 10:52:54 am »
Oké... ik ben al een stap verder geraakt met de uitleg van Henk.
Blijkbaar zat ik verkeerd te kijken. Ik drukte in You+ door naar "Verbonden diensten" maar het zit dus iets lager onder mijn diensten:

Ik heb daar nu inderdaad het wachtwoord kunnen resetten en kan dan op de PC inloggen op de account.
Via de app nog steeds niet. Via de link waarmee ik mijn vrouw had uitgenodigd accepteert hij het wachtwoord ook niet... nu jij weer  :-!
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

SMF 2.0.19 | SMF © 2020, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
TinyPortal © 2005-2012 | Voorwaarden en beleid
Qashqai-Passion.nl by Spekkie Productions