Trekhaak op de QQ

Gestart door areyouthewhy, september 17, 2007, 14:33:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

areyouthewhy

Ik wil straks een trekhaak plaatsen op mijn QQ. Weet nog niet of ik een afneembare neem. Iemand suggesties of voorkeuren.

wassen

Voorkeur voor een vaste. Als er iemand zachtjes tegen je aanrijdt heb je in ieder geval geen schade. (of minder) Ik heb een vaste genomen.

Etienne S.

Citaat van: soepkip op september 17, 2007, 14:48:21 PM
Voorkeur voor een vaste. Als er iemand zachtjes tegen je aanrijdt heb je in ieder geval geen schade. (of minder) Ik heb een vaste genomen.
Hier ook de vaste (voornamelijk om dezelfde reden), als de afneembare nou redelijk onzichtbaar gemonteerd zat had ik die misschien nog gekozen, maar de demonteerbare is ook als 'ie gedemonteerd is nog net zo goed zichtbaar als de niet demonteerbare.

vvo

Wij hebben een vaste zonder echte reden. Misschien omdat ie een stuk goedkoper is/was?

Johan

(hier nog wat pics)

Qas15

Ik heb de vaste genomen omdat (voor zover toen bekend) deze mooi onder de bumper door komt en er dus niet niet een stuk uit de bumper gezaagd dient te worden. Bij de afneembare is dit schijnbaar wel het geval.
Hierdoor blijf je dus altijd wat zien ook als de haak er af is.

Etienne S.

Citaat van: vvo op september 17, 2007, 16:01:32 PM
Wij hebben een vaste zonder echte reden. Misschien omdat ie een stuk goedkoper is/was?
Ow ja, dat was ook een argument voor me.  :)
(Deze kreeg ik gratis, de afneembare niet.)

vlietm

ik heb ook een vaste, gewoon omdat die goedkoper is.

heatseaker

ik heb geen trekhaak...nog goedkoper en als voordeel: Men kan me niet voor andermans karretje spannen  ;D :-

Cigamea_at_Nissan

Hoe krijg je die F16 dan op de startbaan?

heatseaker

hahaha

daar heb je mannetjes voor  ;)

Etienne S.

areyouthewhy

Denk dat ik gewoon een vaste trekhaak neem. Goedkoper en biedt bescherming1

Paulio

Citaat van: areyouthewhy op september 25, 2007, 12:31:33 PM
Denk dat ik gewoon een vaste trekhaak neem. Goedkoper en biedt bescherming1
Precies, Dat dacht ik ook...
En kan ook niet kwijtraken in de "garage"  :-
Suk6 !

Parzival

ik heb een afneembare genomen, eigenlijk ook geen idee waarom :)

Bob

Ik heb een afneembare besteld. Scheelt je een hoop blauwe plekken op je scheenbeen. En verder heb ik de trekhaak niet zovaak nodig. Als je de kogel altijd netjes invet dan heb je ook nog de kans op een vetplek op je kleding (ter hoogte van de blauwe plek dus).

Het hebben van een trekhaak houd ook je interrieur heel bij het transport van rotzooi (bouwmarkt tuincentrum etc.). Ik vindt het erg handig dat je dan snel een aanhanger erachter kunt hangen. Bij veel tuincentra en bouwmarkten kun je zo een aanhanger meenemen.

Je moet dan altijd wel een kenteken plaat en de afneembare trekhaak bij je hebben uiteraard.