POI's invoeren in speciale bestemmingen

Gestart door Grijzen, juni 22, 2015, 16:10:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Grijzen

Ik wil met geografische coördinaten een bestemming invoeren.
Bij mijn vorige wagen kon dat in de het gps systeem van de wagen.
Bij Nissan moet dit via PC en usb stick.
Aan de hand van het instructie boekje lukt me dat niet.
Weet iemand hoe dit eenvoudig kan en met welk programma?
Er bestond van Nissan /Navtech software , maar dit is blijkbaan niet meer te downloaden. :'(


Frombo

Is het niet zo dat als je de nieuwe info op een usb stick zet en deze op de connect aansluit, dat alles dus overschreven wordt en er dus alleen je nieuwe data op je connect te  vinden is?

J.Eleven

daarom een usb stick bewaren met de CSV bestanden van speciale bestemmingen.
elke keer als je iets toevoegd in de speciale bestemmingen moeten ook de (oude) bestanden weer worden
geüpload.

de (gewone) poi's blijven er altijd in staan.

Frombo

Moet je ze dan samenvoegen in 1 bestand?

Grijzen

Bedankt voor al jullie suggesties, maar mij lukt geen enkele.
Bij introductie usb stick zoek hij alleen naar muziek en data  csv ziet hij niet.
Gps systeem Nissan Bosch is niet gebruiksvriendelijk voor eigen invoer.
Ik geef het op.
Bedankt :'(

De Thijsjes

alle, ik heb precies het zelfde probleem en de vraag bij mijn dealer uitgezet ?

gr. Eric

J.Eleven

#7
is er wel een herkenning als je de usb stick er in stopt?
usb stick FAT32 formatteren.

gebruik dus een lege stick waar geen muziek e.d. ook op staat.

map aanmaken met de naam myPOIs.


na het openen van de map myPOIs (let op hoofdletters) plaats je hierin de speciale bestemmingen in .CSV


zet in de map myPOIs ook een nieuwe map met de naam myPOIWarnings.
na het openen van myPOIWarnings   (let weer op hoofdletters) plaats je de flitspalen update (zie forum downloads)


telkens als je iets veranderd of toevoegd voor je Connect doe dat dan via je opgeslagen myPOIs bestand en
kopieer alles weer op een lege usb stick.

op www  PoiEdit kan je een nederlandse versie downloaden. vergeet niet de CSV  versie ook aan te vinken.

rien33

PoiEdit is niet nodig, gewoon met Windows kladblok, wel opslaan als .csv
verder gewoon de mappen gebruiken zoals ze in de gebruikers handleiding genoemd worden

Jos

Ik rij een  J11 van januari 2015 welke af fabriek is voorzien van "alerts 0913.ntq". Deze staat opgeslagen bij Mijn Speciale bestemmingen. Nu wil ik, volgens de beschrijvingen, de flitspalen updaten met een nieuw .csv bestand van dit forum.

Ik laad dit bestand via een USB stick naar bij Mijn Speciale bestemmingen.
Probleem is nu dat het .ntq bestand actief blijft. en niet het .csv bestand. Kan het .ntq bestand
ook niet te verwijderen uit Mijn Speciale bestemmingen.

Wie weet hoe ik het .csv bestand actief krijg?

doekus

beste ls,

ik heb kfc's als poi toegevoegd, maar ik wil ze er nu weer uit hebben want de meeste kfc's staan er niet bij.

nu kan ik kiezen voor speciale bestemmingen verwijderen, dit staat bij systeem- navigatie maar nu ben ik bang dat ik ook de orginele flitspalen alerts 0913.ntq verwijder.

als ik voor verwijderen kies gaan de flitpalen die vanuit de fabriek zijn toegevoegd er dan ook uit?




Pandion

Ik heb een SD kaart en heb een aparte bestand voor alle vaste flitspalen als poi. Deze heb ik zelf geïnstalleerd. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag

Marcvane86

Welke flitspalen download site gebruiken jullie tegenwoordig?
Kan niet eenvoudig de juiste data vinden om de csv te maken.

Zou graag een update in mijn connect 3 plaatsen. Deze heeft nu 0913 alerts orgineel en is dus behoorlijk verouderd.

lapalmeraie

Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T