Chip tuning

Gestart door Qqlover, april 01, 2015, 12:24:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Primera P11

Hendrik,

Rotondes pakken in de drie pakken lijkt me niet echt goed voor je versnellingsbaklagers.
Zeker niet als daar het volle koppel na de rotonde op komt te staan.
Rijd een Nissan pulsar visia van 2017
*Link verwijderd*

moega

Iemand ervaring met het chiptunen van de Qashquai?
Het gaat om de J11 1.2T uit 2014.

Welke tuner raden jullie mij aan?

Groet Mark

deusjevo

Hendrik is ergens in het Noorden langs geweest maar volgens mij is hij daar de deur uit gereden met een piggybag en niet met chiptuning.


https://www.qashqai-passion.nl/index.php?topic=7910.0
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

moega

@Hendrik,

Ik wil mijn QQ 1.2T model 2014 ook laten tunen.
Heb je nog advies voor mij waarop te letten?

Maar jou bevalt de auto na tuning dus goed? Motorisch verder geen  problemen gehad tot nu toe?

Welke tuner is aan te bevelen? Ik woon zelf in Limburg dus eentje in de buurt zou fijn zijn.

Groet Mark

moega


hendrik51

Limburg is wel heel ver van friesland dus daar in limburg zelf even een tuner zoeken .
Wel een echte tuner zoeken en niet met bakjes en dergelijke er tussen zetten . Werkt echt niet en kan je de motor kosten .
Ik zou ook direct een uitdraai op de rollenbank willen hebben want anders kunnen ze je alles wijs maken .
Die van mij had de tuner zo op 155 pk maar dat vond ik teveel omdat de bedoeling is dat de motor wel heel blijft .
Dus teruggebracht naar 146 pk .

hendrik51

Niet met een piggybag maar echt getuned .
Tuner uit kollum das echt ver voor limburg .

Primera P11

Moega,

Kijk even bij Digicar.
Deze tunen de 1.2 naar 140pk.
Rijd een Nissan pulsar visia van 2017
*Link verwijderd*

RVE

Heeft iemand ervaring met een chiptuner uit de buurt van Gouda/Zoetermeer ?
Gaat om een J11B 1.2T uit 2017.
2017 1.2 N-Connecta Business edition
2011 QashQai 1.6 Connect edition (chromen accenten)
2011 BMW R1200 GS Adventure
2000 Yamaha TDM 4tx (2012-2018)

dkanhai5151

Beste vrienden van qashqai
Wie heeft z'n QASHQAI laten chiptunen en als iemand heeft gedaan wat is de ervaring van. Want binnenkort wil ik ook laten doen.fijne weekend :)

hendrik51

Ik heb hem laten tunen in kollum bij chiptuningnoord.nl en ben daar heel blij mee .
Auto rijd stukken beter en is zuiniger . Vind de auto nog veel gebruiken maar eerder nam hij nog meer .
Volgens de rollenbank had de auto eerst 125,6 pk bij 4790 toeren en een koppel van 195,8nm bij 3856 toeren
Nu is dat 146.4 PK bij 4870 toeren en een koppel van 241,3 NM bij 2495 rpm .
Dus koppel is veel hoger bij bijna 1400 rpm minder wat er op neer komt dat de auto veel soepeler rijd en dat je minder hoeft te schakelen .
Rijd er nu bijna 2 jaar mee en uiterst tevreden .
Auto is een qaushqai 1.2 digi-t

marcvanegdom

Al netjes dat de 1.2 115pk standaard uitkomt op 125pk!!

juke2014

Ja, dat viel mij ook al op... is die rollenbank wel geijkt ...of geeft het wat meer aan. ??? Wat ook kan ..net als bij BMW, dat Nissan bescheiden is met opgave  :neen:

dkanhai5151

#103
Beste vrienden.
Ik heb een vraag.
Wie heeft z'n qq laten chiptunen en wat is de ervaring van jullie en hebben jullie in de garantie periode gedaan want ik wil ook laten doen.Bedankt alvast.




Topics samen gevoegd.
Modje T&T

juke2014

Misschien even naar beneden scrollen  :-