Interesse peiling groepsbuy SD Kaart voor de Connect 3 J11 Serie

Gestart door T&T, januari 20, 2015, 13:45:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

T&T

Ik word door diverse leden via PM gevraagd of er ondertussen al iets bekend is.
Nee, ik heb er nog niets over gehoord.
Heb wel gevraagd aan mijn contactpersoon of er al.iets bekend is hierover.
Hij kon me nog niets vertellen, maar heeft me wel toegezegd dat ik een van de eerste ben die dit te horen krijg.

Tot die tijd nog even geduld aub want ik kan er hier vandaan niets aan veranderen.

PS : Inschrijven is tot nader orde mogelijk.

2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

T&T

#76
Vandaag contact gehad met mijn contactpersoon die mij het volgende kon vertellen.

Ja, het is de nieuwe update.
Levering van deze kaart is nog beperkt maar heeft u hem per direct echt nodig kunt u bij de dealer er een bestellen.

Ik heb van mijn eigen dealer vernomen dat ze mondjesmaat kunnen bestellen en we weten nu waarom.
Dus geef u dealer nog even de tijd om voor u een bestelling te kunnen doen.

Verder werkt Nissan er hard aan om de voorraad zo snel mogelijk op pijl te brengen zodat de SD kaart normaal te verkrijgen is.
Dit kost nog even tijd want het is niet alleen voor Nederland en België, maar dit is global.
U begrijpt dat dit nogal wat SD's zijn, maar heeft u de SD echt nodig en kunt u niet wachten, dan kunt u
bij de dealer om de kaart vragen en deze zal u rond de € 99,00 ex btw gaan kosten. (dus zo'n  €120,00 incl btw)

Voor zij die wel kunnen wachten op wat Nissan voor Qashqai-Passion kan doen, vragen we nog even geduld op te brengen.

Welke kaarten er op staan word nog voor mij nagevraagd en kom ik op terug.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

T&T

Daar het een topic is geworden die niets op dit moment meer bijdraagt.
Het duidelijk genoeg is dat er vele zijn die interesse hebben voor een interessante prijs.
Dat er door dealers kaarten weg gegeven worden denk ik dat we dit topic op een zijspoor kunnen zetten.

Mocht ik ooit iets vernemen zal ik dit alsnog hier melden.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

T&T

Ik krijg nog steeds aanmeldingen binnen wat kan, maar heb er nu een binnen met alleen een naam en geen Nick Name zoals u zich hier heeft aangemeld.
Dan ook nog een No replay bericht waardoor ik niet kan terug reageren.
Het betreft ene Wout.

Dus als u zich aanmeld, graag u Nick Name er bij vermelden.  bvd
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting