Interesse peiling groepsbuy SD Kaart voor de Connect 3 J11 Serie

Gestart door T&T, januari 20, 2015, 13:45:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

bdegraaf

Zou een mooie geste zijn van Nissan ons een gratis update te verstrekken.
Dit forum is toch één en al reclame voor de Qashqai.  \-/

Marco_QQ

Zet mij ook maar op de lijst van geinteresseerden voor deze groepsbuy  :yep:

nederbelg

Citaat van: Cor op januari 23, 2015, 14:33:11 PM
Is het bij iemand bekend hoe het in bijv. in Engeland en Duitsland geregeld is ten aanzien van een update ?

Hetzelfde als in NL: gewoon betalen voor verouderde kaarten!

Gr Nederbelg

ACSmash

Ik heb ook interesse.  Pas een nieuwe qashqai met oude kaart gegevens.
Dus zet mij er maar bij :)

Arnaud

Wij hebben sinds kort een qashqai Tekna en al veel mogen lezen op dit mooie en informatieve forum. Ook wij zouden graag op de lijst willen voor de groupsbuy.

Cor

Het is eigenlijk ongelofelijk dat je als Nissan ten aanzien van het navigatiesysteem en de update van de gegevens in het goed verkoopbare type auto wat je voert,  zo de plank mis slaat t.o.v. andere merken !
Als je toch een kleintje beetje slim bent, maak je de auto iets duurder en regel je dat beter, nu hebben toch een hele boel kopers een klein beetje onnodige ergenis en irritate !

sandor

jurbeh

T&T

2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Fjvanoverve

Vorige week mijn connect edition gehaald met een kaart van 2013, nissan moet zich schamen, ik heb dus zeker interesse, hoewel ik wel een gebaar van nissan op zijn plaats zou vinden

manfred

Qashqai 13 MHEV Tekna Magnetic Blue&Black Cold+Design Pack

nissanjohn

Zet mij ook maar op de lijst.
Ben wel benieuwd wat het worden gaat.
Happy driver sinds 24-01-2009! 1.2 Premier Edition sinds 15-03-2014, opties: automatische spiegels, spatlappen, Wax Oil.

T&T

2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

T&T

Ik heb navraag gedaan of de Juke rijders ook zich kan melden als deze interesse hebben voor deze SD kaart.
Het volgende kreeg ik als antwoord.

CiteerHi Theo,

Ik heb net even met onze Aftersales man gezeten. Uit dit gesprek kwam het volgende:

-   Nieuwe X-Trail mag ook meegenomen worden in de inventarisatie (T32). T31 had nog een Birdview systeem, die kunnen we dus niet meenemen.
-   Juke Facelift (productiedatum vanaf maart 2014) mag ook meegenomen worden.

Zoals eerder aangegeven verwachten we de update in de zomer te ontvangen van onze leverancier. We zullen dan bij jullie terugkomen met een voorstel hiervoor.

Mvg,

Dus valt u als Juke rijder of X-Trail rijder in deze categorie, kunt u zich ook aanmelden hiervoor.

T&T

Naar aanleiding van de shout post van J.Eleven hier wat duidelijkheid.

Ben zelf naar You+Nissan gegaan en kwam het volgende tegen.
Op hun online winkel ( waarheen verwezen word ) kreeg ik het volgende te zien.

Zoals u op dit plaatje kan zien is er voor mijn Qashqai J11 nog geen update beschikbaar, dus laat u niet gek maken.
Zodra ik iets verneem van Nissan Nederland ( Positief of negatief ) zal ik het hier melden en tot die tijd is het sensatie wat men beoogt te bereiken denk ik.

Ik hoop dat ik het laatste mis heb.