Interesse peiling groepsbuy SD Kaart voor de Connect 3 J11 Serie

Gestart door T&T, januari 20, 2015, 13:45:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Havisoft

Zou je mij ook willen noteren voor een update.
Alvast bedankt.

CeesQai

Voor een mooie prijs mag je mij ook noteren Arno. Weer goed bezig.

gr.
Cees

T&T

Ik heb je er bij gezet CeesQai  ;)
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Lambda

Ik hoop dat straks de goeie kaart erin zit, maar de dealer had al verteld dat de kaarten niet van 2014 waren...
dus zet mij er ook maar bij

Fred


T&T

Bezigheid therapie Fred  ;)

Maar altijd leuk om iets te kunnen betekenen voor het forum.   :yep:
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting


T&T

Misschien ten overvloeden.

Het kaartje met de update is voor de nieuwste connect die in het nieuw model Qashqai zit vanaf 2014.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Jos

Voor een nette prijs, bij voorkeur met regelmatige upgrade, mag je mij ook noteren.

T&T

2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

J.Eleven

#55
Beste leden,
allereerst zijn we nu aan het inventariseren wie er interesse heeft voor een J11 update kaartje.
bepaalde eisen van de leden is nu nog niet aan de orde omdat dit project nog in de kinderschoenen staat.
natuurlijk doet QQP zijn best om samen met Nissan naar iets positiefs toe te werken.
we gaan nog niet vooruit lopen.. maar werken wel naar een goed resultaat.
Daar kunnen jullie aan meewerken door zich alvast aan te melden. (ook Belgische leden natuurlijk)
Nissan kijkt over de zijlijn mee naar deze resultaten.. dus enige samenwerking is al TOP.
Een ieder weet wat een groupsbuy betekent, dus daar word hard aan gewerkt.

mvg Arno

Gixxer

Kan deze Belg zich ook inschrijven voor een nieuwere versie van het SD kaartje   ;)

U staat er bij.
modje Theo

T&T

Ik herhaal nog even wat de rede van dit topic is.
Dit omdat gezien wat er allemaal geschreven word er misverstanden kunnen ontstaan.

Hier een citaat uit mijn eerste bericht.

CiteerDe komende zomer verwacht Nissan de update voor de Connect 2.0 die in de J11 zit te kunnen gaan leveren.
Gezien Arno zijn verzoek is door Nissan Nederland mij gevraagd om te inventariseren wie er op Qashqai-Passion interesse heeft voor deze update.

Bij voldoende interesse gaat Nissan Nederland kijken wat ze voor ons hierin kunnen betekenen.
Dus heeft u serieus interesse, meld dit dan hier op dit topic.

Vragen zullen er best zijn maar tot op heden is dit alles wat ik u kan vertellen.
Of de update voor of na de vakantie komt, kunnen we ook nog niet vertellen.
Zodra er meer duidelijkheid is, zal ik u dit hier melden.

Laat het duidelijk zijn dat niets duidelijk is.
De korting zou € 10.00 kunnen zijn maar ook meer.
Hier is dus niets zeker over of bekend.
Er word alleen maar geïnventariseerd hoeveel mensen met een Qashqai J11 hier interesse in hebben.
Naar aanleiding hiervan word tzt bekeken door Nissan Nederland wat ze ons kunnen bieden.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Johnny QQ

Ik heb vandaag (23-1-15) de Qashqai 1.2 connect besteld. Ik vroeg of ik recht had op een gratis update voor het navi kaartje. Helaas heb ik hier geen recht op deelde de dealer mij mee. De dealer vond het ook schandalig waarom Nissan hier zo krampachtig mee omgaat. "Plaats" mij maar ook op de lijst voor de geïnteresseerden. 
1e QQ 1.6 tekna 2008
2e QQ 1.6 tekna/connect 2012
3e QQ 1.2 DIG-T connect edition 2015
4e QQ 1.2  J11 DIG-T connect edition 2018
5e QQ 1.3 J12 Premiere edition 2021

Cor

Misschien is de vraag al eens gesteld, als dat zo is heb ik hem gemist maar....
Is het bij iemand bekend hoe het in bijv. in Engeland en Duitsland geregeld is ten aanzien van een update ?