Uitvoering

Gestart door Hogedruk, april 11, 2007, 22:01:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke uitvoering heb jij, of heb jij besteld?

Visia (België)
Acenta (België)
Tekna (België)
Acenta Pack (België)
Tekna Pack (België)
Acenta Pack Executive (België)
Tekna Pack Executive (België)
Visia (Nederland)
Acenta (Nederland)
Tekna (Nederland)
Tekna Pack (Nederland)
Sound&Style
Connect
Acenta v.a. 2017
Tekna va 2017
Tekna +
N-tec

Hogedruk

Indien je nog details wil zien van een of ander, wil ik er gerust een foto van posten.

heatseaker

Bedankt Hogedruk: dat van die muntjes had ik nog niet gevonden....en die asbak hoef ik niet

MJP


Heee hallo !!

Wij (leaseauto van mijn vrouw) hebben een Tekna 1.5 DCi besteld in het zwart met diverse chroom details. Als het goed is word ie 4 mei afgeleverd !!! Gaaf !!

Groetjes !!

MJP

Coen

MJP, weet je nog op welke dag je hem besteld hebt? (voor de statistieken?)

Berry

Citaat van: Berry op april 16, 2007, 10:48:09 AM
Inderdaad zeg.. als je op 'volledige lijst van de uitrusting' klikt :

http://www.nissan.nl/home/vehicles/passenger/J10/grades-and-specs/full-equip-list.html?ln=/nl_NL 

Dan zie je daar zelfs nog steeds staan dat de stoelen elektrisch verstelbaar zijn in een premium  ;D

Ik meen me overigens ook iets te herinneren van koplamp sproeiers... op een premium? helaas vind ik ook
dat niet terug in deze lijst.. maar ik heb het bij de dealer wel gezien dacht ik.

JC_Hunter

Citaat van: Berry op april 16, 2007, 22:43:12 PM
Citaat van: Berry op april 16, 2007, 10:48:09 AM
Inderdaad zeg.. als je op 'volledige lijst van de uitrusting' klikt :

http://www.nissan.nl/home/vehicles/passenger/J10/grades-and-specs/full-equip-list.html?ln=/nl_NL 

Dan zie je daar zelfs nog steeds staan dat de stoelen elektrisch verstelbaar zijn in een premium  ;D

Ik meen me overigens ook iets te herinneren van koplamp sproeiers... op een premium? helaas vind ik ook
dat niet terug in deze lijst.. maar ik heb het bij de dealer wel gezien dacht ik.

Xenon heeft toch altijd sproeiers? en aangezien de primium xenon heeft..

Berry

Geen idee of xenon altijd sproeiers heeft.. maar als jij het zegt  ;D

JC_Hunter

Citaat van: Berry op april 16, 2007, 22:52:58 PM
Geen idee of xenon altijd sproeiers heeft.. maar als jij het zegt  ;D

Dat d8 ik wel eigenlijk.. eeuuhhmmmm........eeeuuuhhhmmmmm...
BEN NIET GEK.. BEN EEN NISSAN FOLDER....  ??? ;D


Nee ff serieus.. ik d8 het wel.. 100% zeker weten doe ik het niet..

Jeroen

Yep, indien Xenon dan moeten er hoge druk sproeiers zijn en de lampen moeten automatisch verstelbaar zijn.
Bij auto's van voor 2006 mag je after market xenon verlichting plaatsen en dan hoef je hier niet aan te voldoen

Hogedruk

Hmmm... ik heb nog geen foto's gezien waar sproeiers bij de koplampen staan. Ik ga eens op andere forums zien.

-Q^Q-

hier een plaatje met een Xenon QQ, de sproeiers zitten de achter de kleine vierkantjes in de voorbumper net onder de lampen.
Tijdens het sproeien komen ze naar buiten, na gedane arbeid verdwijnt alles weer netjes uit het zicht
Heb zelf nog een V40 met xenon, daar zitten nog die kleine komplampwissertjes op, ivm luchtweerstand word tegewoordig alles netjes weggewerkt, stuk veiliger in de wasstraat en scheelt weer een paar druppels benzine.


     
QQ 2.0 CVT Tekna Premium 2WD - 2007 / Brilliant Black / Bruin Leer / Cobra Grill / Chromen Zijstootlijsten, Achterklepstrip en Mistlampringen / Voorbumper Beschermers / Verlichte Instaplijsten / 5delige set  zonneschermen / EONON 5168E / Rear+frontcam / Dashcam MINI 0806/ Claxon Stebel TM/2 Chrome

Hanno

Kijk maar ff bij de avatar van Kas Kaai, dan kun je nog net een klein vierkantje van een koplampsproeier zien.
Ja koplamsproeiers en automatisch hoogteverstelling zijn verplicht bij Xenon.
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

Freek

ik heb nog een vraagje over de Visia, worden de buitenspiegels/portiergrepen meegespoten of niet?

patje

#43
neen freek ,visia niet alle andere uitvoeringen wel .


Jeroen

Citaat van: Berry op april 15, 2007, 22:47:10 PM
Na wat onderzoek op de site lijkt het er nu op dat de Premium uitvoering
alleen Leer heeft t.o.v. Tekna Pack. Ik heb hier nog een papieren uitgave
van een folder waarbij ook aangegeven is dat de de Premium uitvoering
ook nog Xenon verlichting heeft.. maar daar kan ik op de site nu dus  niks meer
van vinden! ???

En dan het verlossende antwoord........
Er zit Xenon op.