Nissan Connect Apps

Gestart door dutchlight, februari 27, 2014, 19:00:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dutchlight

Hallo,

Is er iemand die de nissanconnect app (ios of android) al aan de praat heeft gekregen met nissanconnect 2.0?
Ik kan niet eens een Qashqai selecteren bij de registratie op de nissan owners portal. Kan wel een account aanmaken maar niet in de app inloggen.
Wilde graag de send-to-car optie gebruiken. Maar krijg het niet voor elkaar.

Alle hulp is welkom :-)



Weet u niet zeker of uw apparaat compatibel is met NissanConnect? U kunt het uitzoeken via het compatibel smartphones overzicht.

SAMSUNG
Galaxy Note II
Galaxy S III
Galaxy S3
Galaxy S III mini
Galaxy S4
Galaxy Ace 2

KYOCERA
Torque

LG
Optimus G
Optimus G Pro
Optimus L5
Nexus 4

APPLE
iPhone 6
iPhone 6 Plus
iPhone 5
iPhone 5s
iPhone 5c
iPhone 4S

HTC
One

SONY
Xperia Z
Xperia Docomo X

ZTE
Fury



modje Phoenix: titel wijziging naar inhoud van dit topic

Qsil

Misschien eerst even voorstellen, is wel zo netjes. \-/
Nissan Qashqai Tekna, wit, 2012, 2.0, 4 wdr. automaat, benzine, side bars, dubbele uitlaat, spatlappen, Bose installatie, Nissan drl.

dutchlight

Voorstellen?
Wat wil je weten dan? Ik heet Paul en heb zojuist mijn Qashqai premier edition opgehaald. WAt een prachtwagen. Ik had mijn 3 jaar oude Qashqai ingeruild. Dit is een echte verbetering. Maar ja, ik had me wel verheugd op nissanconnect apps.
Dus hoop ik dat iemand daar mee kan helpen.

Nissanwielmonteur

Welkom hier en veel plezier met je nieuwe wagen.

Die apps lopen niet weg hoor. Er is nog veel meer om van te genieten.
Gewoon even de verkoper aanspreken die weet het wel. Beetje apart dat je daarin geen hulp hebt gekregen.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

T&T

Als eerste moet je hier je wagen inschrijven ( You+Nissan)

Daar kun je een nieuw account aanmaken met je vin-code of ook wel chassis nummer genoemd.
Als je ingeschreven ben kun je verder om je connect aan te melden.

Daar ik niet meer dat veld kan berijken kan ik je niet precies vertellen waar die mogelijkheid staat.
Maar als ik me niet vergist onder het kopje Mijn Diensten staat als ik met het goed herinner de mogelijkheid om je connect aan te melden.



2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Eddy S•

Citaat van: Qsil op februari 27, 2014, 19:08:36 PM
Misschien eerst even voorstellen, is wel zo netjes. \-/

\-/  \-/  \-/
Citaat van: dutchlight op februari 27, 2014, 19:18:40 PM
Voorstellen?
Wat wil je weten dan? Ik heet Paul en heb zojuist mijn Qashqai premier edition opgehaald. WAt een prachtwagen. Ik had mijn 3 jaar oude Qashqai ingeruild. Dit is een echte verbetering. Maar ja, ik had me wel verheugd op nissanconnect apps.
Dus hoop ik dat iemand daar mee kan helpen.

Bedoelen wij om het even in dit 'Board' een 'Topic' te starten aub.
QQP member sinds 05/2008
In the past Sunny N13 SLX | Primera P10 SLX | Almera N15 SR
Qashqai 1.5dCi | Tekna Pack | Cafe Latté - from 09/2008 till 04/2014
Qashqai 1.2DIG-T | Tekna | Pearl White - from 05/04/2014 till 08/2019
From 08/2019 Mazda CX-3 2.0 auto SkyCruise Soul Red Crystal

dutchlight

Even voor de duidelijkheid. Nee dit was geen haast klus van de dealer. Ja de boekjes heb ik gelezen. Die heb ik nl 2 weken geleden al gekregen zodat ik me helemaal kon inlezen. Vandaar dat ik me juist verheugde om het vandaag te gebruiken. De verkoper had er geen ervaring mee. Ik vrees ook dat het gewoon nog niet goed werkt voor de Qashqai.

Ik heb inderdaad een account gemaakt met VIN nummer. Link zit inderdaad onder Mijn Diensten.
Maar hetgene dat je daar aanmaakt, werkt niet in de app met de Qashqai. Het is natuurlijk ook al raar dat je de Qashqai 2014 niet kunt kieEn bij de registratie.

Daarom vroeg ik me dus af of het iemand wel gelukt was. Maar ik vermoed van niet.

T&T

Weet niet wat er fout gaat bij je maar bij mij werkte het gelijk.
Even de aps geinstaleerd in de telefoon,  op de computer je inschrijven en dan in de wagen de aps aan zetten op je telefoon.
Meer heb ik niet gedaan.
Zou bijna zeggen van plug en play.
Omdat het zo simpel was heb ik het niet opgeslagen hoe ik het gedaan heb.

Heb al berichteb op Facebook geplaatst via de Connect.
En via google de opties bekeken wat werkte.
Alleen berichten in Facebook komen wat lqngzaan binnen.

Dus wat er bij jou mis gaat weet ik niet.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

dutchlight

Dat klinkt heel goed dat het bij jou wel is gelukt. Dan is het dus wel mogelijk :-)
Heb je een android of apple telefoon?
De apple iphones schijnen alleen via usb te werken. Die heb ik. Maar ik kan gewoon niet inloggen in de app op de telefoon. Met dezelfde gegevens kan ik wel op de website inloogen.
Benieuwd of jij ook een iphone hebt of dat daar wellicht een verschil zit.

Super dat het jou gelukt is :-)

dutchlight

Kon jij bij de registratie wel de Qashqai als auto kiezen? Die stond er bij niet jussen. Wel juke en altea

Blue NextGen

Bij mij is het ook gelukt . Ik heb dezelfde handelingen gedaan als Theo . Ik heb een Android telefoon en daar zit misschien het verschil in .
Kortom met een android werkt het .
Vivid Blue Tekna + 1.3 140pk

dutchlight

@Bluenextgen welk model heb je bij de registratie ingevoerd? Kon je Qashqai kiezen?
Ik denk idd dat het alleen voor android werkt

Blue NextGen

Citaat van: dutchlight op februari 27, 2014, 20:45:01 PM
Kon jij bij de registratie wel de Qashqai als auto kiezen? Die stond er bij niet jussen. Wel juke en altea


Heb je Nissan connect app op je telefoon gezet . Daarna kan je je land selcteren en daarna kan je de Qashqai selecteren .
Dan moet je inloggen met de gegevens die je aangemaakt het op you+nissan en dan moet het lukken .
Vivid Blue Tekna + 1.3 140pk

dutchlight

Dat is het probleem. Op de iphone kan ik niet inloggen in de app. Terwijl ik met dezelfde gegevens wel op de site kan inloggen.

Blue NextGen

Dan kan ik je helaas niet verder helpen . Het is dan denk ik een probleempje in samenwerking met de iphone .
Vivid Blue Tekna + 1.3 140pk