Nieuwe QashQai 2014

Gestart door nobodie, mei 17, 2012, 17:16:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nobodie

De nieuwe Rogue, zou zomaar ook de nieuwe QQ kunnen zijn.
http://blogs.cars.com/kickingtires/2012/05/nissan-confirms-new-rogue-for-2013.html?shout_id=22798%3A292704





EDIT modje Phoenix: titel wijziging, daar de nieuwe QashQai in feb 2014 komt en niet in 2013

Red

#1
Ja is al eerder vertoont hier, leuke auto...maar de QQ rijdt toch anders als de Juke \-/
[vindt een ex QQ rijder nu Juke rijder en al 47 Jr. Rijervaring  ::) ], tenzij je de meerruimte echt  :- nodig hebt natuurlijk
kies je de QQ....maar qua rijeigenschappen...............  :-  JUKE.

Groet,
Red   

nobodie

Je hebt ongetwijfeld gelijk Red, maar 1 ding noem je niet, en terecht, want dat is het uiterlijk, en smaken...
Moeten we maar niet over twisten, want er zullen beslist mensen zijn die de Qashqai niet mooi vinden, ik vind dat van de Juke, hoe fijn die ook mag rijden, dat geloof ik graag.
Groet..

homanito


whljanssen

Wauw wat mooi. Laat onze QQ nu in februari 2013 4 jaar oud zijn en toe aan vervanging.

nissan_qq

kvind de achterkant maar niks . de rest is redelijk sta er niet voor te springen  :P

Nissanwielmonteur

Persoonlijk mag tie morgen in de showroom staan. Maar ik vindt wel dat er iets bekends inzit qua model.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

nissan_qq

heeft de voorkant van ne murano en achterkant van ne hyundai ix35

Eddy S•

Heeft wel iets maar ...  ???

En ik vind dat er iets Subaru in zit.

Btw, gisteren stond ik naast een Mazda CX-5 en moet zeggen, niet slecht.
QQP member sinds 05/2008
In the past Sunny N13 SLX | Primera P10 SLX | Almera N15 SR
Qashqai 1.5dCi | Tekna Pack | Cafe Latté - from 09/2008 till 04/2014
Qashqai 1.2DIG-T | Tekna | Pearl White - from 05/04/2014 till 08/2019
From 08/2019 Mazda CX-3 2.0 auto SkyCruise Soul Red Crystal

San

Zie duidelijk de golven van de Juke er in terug komen achterzijde meer van Volvo,raak er niet opgewonden van ;D Ik deel jou mening Nismo de Masda cx-5 had ik ook al in vizier maar komt alleen met een 2ltr motor!
Ik ga ook meer letten op een groener label ivm de bijtelling ;D
Groet San

Eddy S•

Klopt als ik het mogmaals bekijk zit er achteraan veel Volvo in maar ik vind het voor- en zijaanzicht er iets van Subaru in terug.
Wat die Mazda CX-5 betreft, klopt enkel 2.0 benzine en 2,2 diesel motoren. Wel Euro 5 en 6 motoren met de diesel een vrij lage CO2 uitstoot van 119 gr.
Hier even de link naar de Belgische brochure. En toch even vermelden, brochure door mezelf gemaakt  :)
http://nl.mazda.be/upload/country/nl-be/pdf/mazda_cx5/CX-5_NL_Specs.pdf
QQP member sinds 05/2008
In the past Sunny N13 SLX | Primera P10 SLX | Almera N15 SR
Qashqai 1.5dCi | Tekna Pack | Cafe Latté - from 09/2008 till 04/2014
Qashqai 1.2DIG-T | Tekna | Pearl White - from 05/04/2014 till 08/2019
From 08/2019 Mazda CX-3 2.0 auto SkyCruise Soul Red Crystal

LdN

Citaat van: San op mei 18, 2012, 10:48:43 AM
Zie duidelijk de golven van de Juke er in terug komen achterzijde meer van Volvo,raak er niet opgewonden van ;D Ik deel jou mening Nismo de Masda cx-5 had ik ook al in vizier maar komt alleen met een 2ltr motor!
Ik ga ook meer letten op een groener label ivm de bijtelling ;D
Groet San

?????
De Mazda CX-5 heeft in NL een A label dus 20% bijtelling, lager kom je niet of je moet elektrisch gaan
rijden.
Reed een QQ 2.0 2009 Acenta, in middels een 2013 Ford Mondeo 1.6 ecoboost platinum. Maar draag de QQ nog steeds een warm hart toe.

San

@LND, Klopt ja tot 1 Juli , met uitstoot van 139 gram CO2 wordt dat geen A categorie meer!
Gr. San

LdN

#13
Ik dacht dat je al snel aan een nieuwe leaseauto toe was, door een voorraad auto te kiezen had je hem nog
voor 1juli op kenteken kunnen hebben.

Na 1 juli zullen er nog maar weinig auto's van het QQ caliber  in de A categorie vallen tenzij ze uitgerust worden met kleine tot het uiterste gedreven turbo motoren.
Mijn 2 ltr QQ is ooit begonnen als C label en is inmiddels dacht ik al E. Ik heb niets tegen milieu regels maar ik kijk vooral naar de bruikbaarheid van de auto en heb daarom destijds bewust voor de 2ltr gekozen omdat ik de 1.6 niet krachtig genoeg vond met 4 personen en volle bepakking.
Ook met de VAG motoren vind ik de 1.2 en 1.4 TSI niet overtuigen (afgezien van de problemen die inmiddels bij deze motoren geconstateerd zijn), pas bij de 1.8 wordt het leuk.
Ik zie het meeste in Hybride techniek maar die auto's vallen na het afschaffen van de belastingvoordelen
ruim buiten mijn lease tarief, kijk naar de opel ampera (â,¬45500,-), dat is 1,5x een QQ!!!!
Ik zit nu dus ook al in de 25% bijtelling en zal daar vermoedelijk ook blijven ook, pas als dit tarief extreem
zal gaan stijgen wordt het een ander verhaal.
Ik denk dat de auto industrie nog niet in staat is om de "oude" ongeblazen grotere motoren 1 op 1 door
kleine geblazen motoren te vervanen (zal wel komen, daar ben ik zeker van).
Reed een QQ 2.0 2009 Acenta, in middels een 2013 Ford Mondeo 1.6 ecoboost platinum. Maar draag de QQ nog steeds een warm hart toe.

django54

Citaat van: NiSMO op mei 18, 2012, 09:24:53 AM
Heeft wel iets maar ...  ???

En ik vind dat er iets Subaru in zit.

Btw, gisteren stond ik naast een Mazda CX-5 en moet zeggen, niet slecht.
ja aj Eddy dat is een van mijn favorieten volgend jaar,ben er zeer sterk over het nadenken
            om op deze auto over te gaan.Maarja dat zeg ik, heb ook nog een wederhelft die daar een
            BEETJE over te zeggen heeft.

                                       Greetz John