overzetten telefoonlijst naar mobiel

Gestart door joqash, december 09, 2010, 10:16:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joqash

Mijn huidige mobiele telefoon moet binnenkort vervangen worden. Nu staan alle telefoonnummers van mijn mobieltje ook in de telefoonlijst van mijn QQ. Als ik nu een ander mobieltje ga gebruiken, blijft de telefoonlijst dan in tact en kan ik de nummers kopiëren naar de nieuwe telefoon? Ter toelichting : voor het nieuwe mobieltje is er geen nummerbehoud en is er een andere simkaart.

T&T

In jou systeem van de radio staan die nummers vastgelegd en die kunnen gewoon blijven staan en gebruikt worden.
De radio geeft via BT door aan de telefoon die op dat moment verbonden is door wat deze moet gaan bellen.

Zo heb ik het altijd begrepen.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Scrooge

Citaat van: joqash op december 09, 2010, 10:16:17 AMen kan ik de nummers kopiëren naar de nieuwe telefoon?
Wil je de bestaande telefoonlijst uit je QQ overzetten op je nieuwe telefoon? BT is eenrichtingsverkeer: vanuit je telefoon naar de QQ, en niet van de QQ terug naar de telefoon.

Maar als beide telefoons IR of BT hebben, kan je de nummers toch van de ene telefoon naar de andere overzetten?

Pipo Chris

Er zijn zelfs simcard readers op de markt. Dan kun je zelf je nummers op je pc zetten en daarna weer op de nieuwe sim zetten.
Ik heb ooit mijn nummers over moeten laten zetten op een andere sim(duo card) en dit kon ik gewoon laten doen bij een kpn winkel.
Moet je uiteraard er wel voor zorgen dat alle nummers op je sim staan en niet in het telefoon geheugen.
Dit kun je gewoon in het telefoon menu overzetten van telefoon naar sim geheugen.

Scrooge

Meeste telefoonwinkels bieden deze service. Mijn telefooncontacten synchroniseren via Outlook dus dat is helemaal handig.