Terugroep: Turbo en portieren

Gestart door pieter, oktober 12, 2010, 19:40:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pieter

Het schijnt dat er rond deze dagen in oktober speciale JUKE"S
gemaakt worden. :-! :-!
Deze zijn bedoelt om de wereld op zondag 31 oktober te verroveren. ??? ???
De 31 ste is het namelijk HALLOWEEN.
DE speciale JUKE"S worden dan massaal verwacht.
Misschien volgt er voor die tijd nog een TERUGROEPACTIE van NISSAN.
Hieronder een foto van de HALLOWEEN JUKE let op je :- :-
bent  nu gewaarschuwd.
Je weet een gewaarschuwd mens telt voor twee.


GROETEN PIETER.

T&T

He Pieter, hier hebben we een topic Humor voor  :-

Je bent lekker bezig.  ;)

mvg Theo
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting


Nissanwielmonteur

Nou dat is dan nieuw voor me. Maar die sensor dat is al langer bekend en het heeft toch vorig jaar ook gevroren?? Zaten de deuren toen niet vast??
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Colinissan

nou als die sensor nou mijn probleem veroorzaakt  ;D  hopelijk, dan heb ik misschien de juke nog voor kerst terug.


Dat van die deuren en water is in amerika veel anar voren gekomen. Schijnt na een regenbui ergens het water te verzamelen en via het raamstijl achter het dashboard zo op je voeten te eindigen  :neen:

cbakkeren

Citaat van: Colinissan op december 09, 2011, 09:06:53 AM
nou als die sensor nou mijn probleem veroorzaakt  ;D  hopelijk, dan heb ik misschien de juke nog voor kerst terug.


Dat van die deuren en water is in amerika veel anar voren gekomen. Schijnt na een regenbui ergens het water te verzamelen en via het raamstijl achter het dashboard zo op je voeten te eindigen  :neen:
Dat van die deuren daar heb ik nog niets van gemerkt. Toch maar even controleren straks (het heeft gisterenavond behoorlijk gestormd en geregend.

Dat verhaal van die turbo is voor mij moeilijker te controleren. Hoe merk je zoiets? Of bestaat de mogelijkheid dat ik straks met een opgeblazen turbo langs de kant van de weg sta? Voorlopig mijn OV-chipkaart met voldoende saldo, dan maar in mijn portmonee houden.

@Ton,

Dus jij hebt nog niets vernomen over een terugroepactie inzake het artikel van de telegraaf?

Colinissan

Citaat van: Charles op december 09, 2011, 09:20:52 AM
Citaat van: Colinissan op december 09, 2011, 09:06:53 AM
nou als die sensor nou mijn probleem veroorzaakt  ;D  hopelijk, dan heb ik misschien de juke nog voor kerst terug.


Dat van die deuren en water is in amerika veel anar voren gekomen. Schijnt na een regenbui ergens het water te verzamelen en via het raamstijl achter het dashboard zo op je voeten te eindigen  :neen:
Dat van die deuren daar heb ik nog niets van gemerkt. Toch maar even controleren straks (het heeft gisterenavond behoorlijk gestormd en geregend.

Dat verhaal van die turbo is voor mij moeilijker te controleren. Hoe merk je zoiets? Of bestaat de mogelijkheid dat ik straks met een opgeblazen turbo langs de kant van de weg sta? Voorlopig mijn OV-chipkaart met voldoende saldo, dan maar in mijn portmonee houden.

@Ton,

Dus jij hebt nog niets vernomen over een terugroepactie inzake het artikel van de telegraaf?

Idd in hoeverre betreft het ook in NL geleverde wagens vraag ik me af. En om welke sensor zou dit gaan?
Is dat die O2 sensor die de P0133 code geeft ofzo?

TheBaldyMan

Deze link is misschien handig:
http://unsafeproducts.eu/brand/nissan/

Hier worden volgens mij de terugroepacties weergegeven uit zowel de database van de EU (RAPEX) als die van de Engelse overheid (VOSA).
Van de eerder genoemde terugroepactie wordt overigens nog geen melding gemaakt.

Wel begrepen dat het bij de turbo om een loszittende Boost Pressure Sensor zou gaan.

Colinissan

hier wilt ook nog eens wat tussen staan:
http://72.3.186.203/

Citaat van: TheBaldyMan op december 09, 2011, 10:47:16 AM


Wel begrepen dat het bij de turbo om een loszittende Boost Pressure Sensor zou gaan.

Las op het amerikaanse forum dat er idd wel een aantal gevallen van zijn.
Met name de IAT sensor, die loslaat bij full pressure ofzo iets.

x-trailrijder


casagrande

Binnen kort een terug roep actie van Nissan.
Nissan roept wereldwijd 118.000 eigenaren van een Juke op een bezoek aan de dealer te brengen. Gebleken is dat de deuren kuren kunnen vertonen en dat de turbo niet naar behoren functioneert.  :neen:

Volgens de fabrikant is het mogelijk dat de deuren niet naar behoren sluiten, waarna water tussen de portieren en carrosserie kan doordringen. Tijdens vorst vriezen de deuren vast, aldus de fabrikant. In het geval van de turboversie gaat het om een foutief werkende sensor, die de luchttoevoer regelt. Het euvel komt voor op zo'n 50.000 stuks van de Juke, waarvan er tot op heden 13.652 stuks in Europa zijn verkocht.



Colinissan

Had contact gehad met de dealer hierover.
Idd de sensor in de aanzuigbuis, de portieren en de voorbumper (houder) zijn als service campaigne

Bij eerste beste binnenkomst mag mijn Juke er ook aan geloven.


Tiswa

Citaat van: Colinissan op februari 06, 2012, 13:27:25 PM
Had contact gehad met de dealer hierover.
Idd de sensor in de aanzuigbuis, de portieren en de voorbumper (houder) zijn als service campaigne

Bij eerste beste binnenkomst mag mijn Juke er ook aan geloven.

Vandaag zijn de modificaties op de deuren en bumper uitgevoerd mag later terug komen voor de modificatie aan de aanzuigbuis deze moest besteld worden

Colinissan

Citaat van: Tiswa op februari 24, 2012, 19:35:10 PM
Citaat van: Colinissan op februari 06, 2012, 13:27:25 PM
Had contact gehad met de dealer hierover.
Idd de sensor in de aanzuigbuis, de portieren en de voorbumper (houder) zijn als service campaigne

Bij eerste beste binnenkomst mag mijn Juke er ook aan geloven.



Vandaag zijn de modificaties op de deuren en bumper uitgevoerd mag later terug komen voor de modificatie aan de aanzuigbuis deze moest besteld worden

Mooi!

Moest de bumper eraf? Zitten bij wat extra stekkers (xenon en drls) kan ik het alvast doorgeven

Tiswa

Citaat van: Colinissan op februari 24, 2012, 22:09:55 PM
Citaat van: Tiswa op februari 24, 2012, 19:35:10 PM
Citaat van: Colinissan op februari 06, 2012, 13:27:25 PM
Had contact gehad met de dealer hierover.
Idd de sensor in de aanzuigbuis, de portieren en de voorbumper (houder) zijn als service campaigne

Bij eerste beste binnenkomst mag mijn Juke er ook aan geloven.



Vandaag zijn de modificaties op de deuren en bumper uitgevoerd mag later terug komen voor de modificatie aan de aanzuigbuis deze moest besteld worden

Mooi!

Moest de bumper eraf? Zitten bij wat extra stekkers (xenon en drls) kan ik het alvast doorgeven

Durf ik niet te zeggen ik vermoed van wel ze moeten een afstandhouder plaatsen en de bumper is gespoten