nou als die sensor nou mijn probleem veroorzaakt hopelijk, dan heb ik misschien de juke nog voor kerst terug.Dat van die deuren en water is in amerika veel anar voren gekomen. Schijnt na een regenbui ergens het water te verzamelen en via het raamstijl achter het dashboard zo op je voeten te eindigen
Citaat van: Colinissan op december 09, 2011, 09:06:53 amnou als die sensor nou mijn probleem veroorzaakt hopelijk, dan heb ik misschien de juke nog voor kerst terug.Dat van die deuren en water is in amerika veel anar voren gekomen. Schijnt na een regenbui ergens het water te verzamelen en via het raamstijl achter het dashboard zo op je voeten te eindigen Dat van die deuren daar heb ik nog niets van gemerkt. Toch maar even controleren straks (het heeft gisterenavond behoorlijk gestormd en geregend.Dat verhaal van die turbo is voor mij moeilijker te controleren. Hoe merk je zoiets? Of bestaat de mogelijkheid dat ik straks met een opgeblazen turbo langs de kant van de weg sta? Voorlopig mijn OV-chipkaart met voldoende saldo, dan maar in mijn portmonee houden.@Ton,Dus jij hebt nog niets vernomen over een terugroepactie inzake het artikel van de telegraaf?
Wel begrepen dat het bij de turbo om een loszittende Boost Pressure Sensor zou gaan.
Had contact gehad met de dealer hierover.Idd de sensor in de aanzuigbuis, de portieren en de voorbumper (houder) zijn als service campaigne Bij eerste beste binnenkomst mag mijn Juke er ook aan geloven.
Citaat van: Colinissan op februari 06, 2012, 13:27:25 pmHad contact gehad met de dealer hierover.Idd de sensor in de aanzuigbuis, de portieren en de voorbumper (houder) zijn als service campaigne Bij eerste beste binnenkomst mag mijn Juke er ook aan geloven.Vandaag zijn de modificaties op de deuren en bumper uitgevoerd mag later terug komen voor de modificatie aan de aanzuigbuis deze moest besteld worden
Citaat van: Tiswa op februari 24, 2012, 19:35:10 pmCitaat van: Colinissan op februari 06, 2012, 13:27:25 pmHad contact gehad met de dealer hierover.Idd de sensor in de aanzuigbuis, de portieren en de voorbumper (houder) zijn als service campaigne Bij eerste beste binnenkomst mag mijn Juke er ook aan geloven.Vandaag zijn de modificaties op de deuren en bumper uitgevoerd mag later terug komen voor de modificatie aan de aanzuigbuis deze moest besteld wordenMooi!Moest de bumper eraf? Zitten bij wat extra stekkers (xenon en drls) kan ik het alvast doorgeven