Smoelenboek

Gestart door BeDi, april 27, 2008, 21:31:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Keesj

Foto uploaden, werkt dat??



:yep:

passenger

En nou wil jij zeker haar telefoonnummer van mij hebben?! Mooi niet. Maar fff serieus, ik had een mooie foto ge-upload, maar bij het verzenden was-ie ineens weer verdwenen. Dat heb je met die digibeetjes zoals ik.


Ineke.

(old)Mondeolover

En dat is dus mijn vrouw!
2010 QQ J10 Acenta 1.6 Intensive Blue 2WD, Nissan alarm, Pioneer Avic 910 BT navigatie, spatlappen, Led dagrij verlichting, uitlaatsierstuk
2017 QQ J11B 1.2 Dig-T 115 N-Connecta solid red, comfort en vision pack

stennie


Samen met dochter aan ons favoriete eten in ons favoriete vakantieland!:





Silver

Ook maar een "Gezichtje erbij" Dit was in Franrijk bij een Klassieker




Nissanwielmonteur

Een leuke topic maar weer eens opgefrist en omhoog gehaald.

Oude bijdrage's zonder foto waarvan de gebruiker als "Gast" te boek stond verwijderd.

Plaats een leuke foto van jezelf en vertel er desnoods wat bij. Zo leren we elkaar allemaal wat beter kennen.


Hierboven was Smoelenboek 1

Hieronder komt Smoelenboek 2.0
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

QQ013

Even dit topic nalopen dan. Ik krijg na lezing meteen deze melding:
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org


Detection, 17-8-2016 13:11, SYSTEM, DESKTOP Protection, Malicious Website Protection, IP, 80.109.240.71, members.chello.nl, 35300, Outbound, C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe,
1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR

Nissanwielmonteur

#22
Vreemd dat er na 8 jaar na oprichting en 5 jaar na laatste plaatsing toch iets mis lijkt te zijn.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

QQ013

1.6L P MT 2WD NEW TEKNA GLASSR

Patrick van Neijenhof

Ik heb even een aantal controles gedaan, en het genoemde IP adres door QQ013 is een UPC IP adres. Wordt nog steeds gebruikt door de members.chello.nl homepages.

Nu heeft Malwarebytes dit IP adres al vaker onbedoeld geblokkeerd. Zoals hier te lezen is.
Deze pagina laat zien dat het IP adres nog steeds van UPC (Ziggo) is.

Wat betekend dit nu precies?

Heel simpel, een eerder geplaatste foto zal gehost worden op een van de gebruikerpagina's op members.chello.nl (de persoonlijke homepage ruimte die UPC aanbood/ aanbied) en omdat er nog wel eens mensen zijn die misbruik maakte van deze homepages, gebeurd het vaker dat diensten zoals Malwarebytes en andere antivirus software deze IP adressen als kwaadwillend zien.

Dat wil niet zeggen dat de homepage waar de betreffende foto gehost wordt ook kwaadwillend is. Nee zeker niet. Want UPC/ Ziggo en eigenlijk alle webhosting providers maken gebruik van zogenaamde shared hosting. Dat betekend dat er meerdere (heel veel) websites op een server gehost worden. Al helemaal als we het hebben over homepages van maximaal 50MB zoals UPC dat deed.

Al met al zou QQ013 en andere die hier last van ondervinden het IP adres in de uitsluit lijst kunnen zetten, gezien de homepage die in dit topic gelinkt wordt niets verkeerd doet. Andere oplossing zou zijn, dit hele topic vaarwel te zeggen en simpelweg een nieuw topic te maken waarin nieuwe foto's geplaatst worden. Een echte Smoelenboek 2.0

Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

Nissanwielmonteur

#25
Dat laatste ga ik vanavond doen

Naar smoelenboek 2.0
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!