Nissan Nederland

Gestart door wassen, mei 10, 2007, 00:23:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

DonnyQQ

Citaat van: JC_Hunter op mei 12, 2007, 16:03:14 PM
Netjes!!!

Ben benieuwd hoe hierop gereageerd gaat worden!

Ik ook, hou ons op de hoogte

Even voor mijn beeldvorming.. er zit dus wel MP3 op de versie met een NAV?

Hanno

Citaat van: DonnyQQ op mei 12, 2007, 17:00:09 PM
Netjes!!!

Ja, klopt!
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

DonnyQQ

Citaat van: Hanno op mei 12, 2007, 17:04:49 PM
Citaat van: DonnyQQ op mei 12, 2007, 17:00:09 PM
Netjes!!!

Ja, klopt!

gelukkig maar!

heatseaker

donny....ff zoeken op mp3... dan ben je volledig op de hoogte

robja

Strakke brief, denk dat ik er gedeeltes uit ga om zelf een brief te sturen naar nissan!
Succes en zie graag je reactie tegemoet!
groet,
Rob

wassen

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden.

Hanno

Citaat van: JC_Hunter op mei 10, 2007, 23:17:42 PM
Citaat van: soepkip op mei 10, 2007, 23:08:44 PM
Ik zal binnenkort kijken wat ik kan doen. Ik moet ook nog ffff uitvinden hoe dat moet.

Als je een brief klaar hebben en je wilt hem delen dan kan je hem naar mij mailen. Zorg ik ervoor dat ie voor iedereen beschikbaar is.

Mijn mail adres is: jon@jagerconsultancy.nl

Jon,

Ik heb mijn brief zoals ik hem ongeveer aan Nissan verstuurd heb naar jou toe gemaild  :)

JC_Hunter

Citaat van: Hanno op mei 14, 2007, 19:05:07 PM
Citaat van: JC_Hunter op mei 10, 2007, 23:17:42 PM
Citaat van: soepkip op mei 10, 2007, 23:08:44 PM
Ik zal binnenkort kijken wat ik kan doen. Ik moet ook nog ffff uitvinden hoe dat moet.

Als je een brief klaar hebben en je wilt hem delen dan kan je hem naar mij mailen. Zorg ik ervoor dat ie voor iedereen beschikbaar is.

Mijn mail adres is: jon@jagerconsultancy.nl

Jon,

Ik heb mijn brief zoals ik hem ongeveer aan Nissan verstuurd heb naar jou toe gemaild  :)

Ontvangen!! Mooie brief!!
Voor de mensen die hem graag zelf willen lezen/gebruiken dat kan door op onderstaande link te klikken:
http://www.appcert.nl/qq/nissan_nederland.doc

Hanno ben benieuwd wat de reactie zal zijn!

Hanno

Ik uiteraard ook  ;)
Ik heb hem in eerste instantie vrij netjes gehouden, afhankelijk van hun reactie schrijf ik eventueel een 2de en een 3de enz. enz.

wassen

Hanno, ik vind dit ook een hele goede brief en ben ook benieuwd naar de reactie. Er staan in ieder geval goede punten in je brief. Hopen dat meer mensen een brief gaan sturen.

wassen

Overigens heb ik het zelfde gevoel, dat ik het premium pakket de 1500 eur niet meer waard vind en dan waarschijnlijk gekozen had voor navi.

Hanno

Citaat van: soepkip op mei 14, 2007, 22:39:51 PM
Hanno, ik vind dit ook een hele goede brief en ben ook benieuwd naar de reactie. Er staan in ieder geval goede punten in je brief. Hopen dat meer mensen een brief gaan sturen.

Bedankt  :)
Uiteraard ben ik ook benieuwd naar de reactie van Nissan, maar vaak zijn de eerste reacties van dergelijke instanties dooddoenertjes.

heatseaker

Hanno

Heb je ook je dealer aangesproken?

TheBaldyMan

Goede brief Hanno.

Omdat het niet de eerste brief is die Nissan Nederland krijgt, zou er wel eens een serieuze reactie op kunnen komen.

Ik moet zelf nog een brief sturen (ga ik ook zeker doen) maar dat doe ik pas nadat de dealer heeft gereageerd op de diverse bevindingen/klachten.
In principe is deze mijn aanspreekpunt.

Gezien het aantal leden en de bredere bekendheid, denk ik trouwens dat aardig wat dealers de berichten en bevindingen op dit forum met belangstelling volgen.  ;)

Hanno

Citaat van: Hanno op mei 10, 2007, 20:12:19 PM
Citaat van: heatseaker op mei 10, 2007, 14:22:01 PM
Zoals eerder gezegd denk ik dat als je particulier gekocht hebt je de oplossing met je dealer moet zoeken. Daar heb je een overeenkomst mee getekend.

Klopt, dat zij die jurist vanmiddag ook tegen mij, maar dat was mij al bekend.

Tina en ik hebben besloten om de koop maar door te laten gaan.
Wij hebben uiteindelijk als vergoeding gekregen: Tomom One Europe, usb thuisoplader voor TomTom, mattenset met Qashqai opschrift en een draagbare asbak.

Ik heb de dealer nog gevraagd of hij er problemen mee zou hebben als ik een brief aan Nissan zou sturen. Zijn antwoord was nee en hij heeft mij nog de naam van de persoon bij Nissan gegeven die verantwoordelijk is voor deze regio. Dus dit weekend maar de hele boel op papier zetten en opsturen  :P

Natuurlijk, ik heb ook al een soort vergoeding van hem gekregen (zie boven), maar ik heb met hem afgesproken dat ik toch een brief aan Nissan zou schrijven.