Nissan Nederland

Gestart door wassen, mei 10, 2007, 00:23:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

wassen

Ik zal binnenkort kijken wat ik kan doen. Ik moet ook nog ffff uitvinden hoe dat moet.

JC_Hunter

Citaat van: soepkip op mei 10, 2007, 23:08:44 PM
Ik zal binnenkort kijken wat ik kan doen. Ik moet ook nog ffff uitvinden hoe dat moet.

Als je een brief klaar hebben en je wilt hem delen dan kan je hem naar mij mailen. Zorg ik ervoor dat ie voor iedereen beschikbaar is.

Mijn mail adres is: jon@jagerconsultancy.nl

Hanno

Citaat van: Robby op mei 10, 2007, 22:43:51 PM
Beste allemaal,
Ik zit in het zelfde schuitje!!! is het mogelijk voor Hanno of voor soepkip de brief als een link toe te voegen??
zodat anderen deze als voorbeeld kunnen gebruiken???

ik zou jillie dankbaar zijn!

Mijn plan is om dit weekend een brief in elkaar te draaien, heb op dit moment nog niets op papier staan. Ik weet niet of het allemaal gaat lukken, heb nog een paar feestjes en zondag is het natuurlijk moederdag  ;D
Als ik hem klaar heb zal ik, een iets aangepaste versie, naar Jon sturen.
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

robja

Super, laten we rustig afwachten en ik denk dat het goed is dat meedere die dit probleem hebben de brief sturen zodat nissan er zich van bewust wordt dat het niet goed is wat ze doen!!!!
thanks,
Rob

Hanno

Citaat van: soepkip op mei 10, 2007, 12:57:11 PM
Het adres is:

Nissan Nederland
Klantenrelaties
Postbus 12554
1100 AN Amsterdam

Schrijven mensen !!!!!!

Ik ben dit adres tegengekomen:

Nissan Auto Nederland Klantenservice
Boeingavenue 275, 1119PD Schiphol-Rijk

Is dit in principe hetzelfde adres als dat van jouw soepkip?

heatseaker

dat zal het werkelijke (niet postadres) zijn: dus dat hebben we pas nodig als we gaan demonstreren  ;D

wassen

Klopt Hanno, dat is het juiste adres. Ik heb inderdaad alleen het postbusnummer gegeven ivm met het schrijven van brieven.

Hanno

Citaat van: soepkip op mei 11, 2007, 20:51:32 PM
Klopt Hanno, dat is het juiste adres. Ik heb inderdaad alleen het postbusnummer gegeven ivm met het schrijven van brieven.

Ok, bedankt.

wassen

Overigens heb ik vandaag antwoord gekregen op mijn eerste brief.
Ik citeer:

Wij danken voor uw brief van 9 april jl. inzake foutieve publicaties op onze website.

Wij vinden het zeer vervelend dat u zich naar aanleiding van de op internet gepubliceerde specificaties misleid voelt onze excusus hiervoor.

Wij betreuren de foutieve informatie en hebben uw opmerking dan ook doorgegeven aan de belanghebbende afdeling. Wij gaan er vanuit dat de foutieve specificaties zo spoedig mogelijk zullen worden gewijzigd.

Wij moeten u echter wel op de disclaimer attenderen. Hierin wordt duidelijk aangegeven, dat de informatie op onze website met de grootst mogelijke zorg (wat een bullshit:soepkip) is samengesteld maar er geen aansprakelijkheid kan worden aanvaard voor eventuele onjuistheden van welke aard dan ook.

Einde citaat

Dus als in de folder staat dat het een kleuren TV is en je komt thuis en hij blijkt zwart/wit, dan krijg je het lazerus maar. Dat geloof ik dus niet.

Mijn tweede brief is een stuk heftiger, dus afwachten maar.

heatseaker

Heb je hem wel ondertekend met: soepkip namens het qashqai-passion forum  ;D

wassen

Nee dat nog net niet. Toen nam ik ook nog niet deel aan het forum.:-(

JC_Hunter

Hoe zag die tweede brief eruit? ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

Hanno

Citaat van: JC_Hunter op mei 11, 2007, 22:25:26 PM
Hoe zag die tweede brief eruit? ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

Yes, me 2  :)

wassen

Dit is de tweede brief

Nissan Nederland
Klantenrelaties
Postbus 12554
1100 AN Amsterdam

Vlaardingen 08 mei 2007

Betreft: niet leveren van beloofde uitvoering 2.0 Tekna Pack Premium 4wd CVT.

Geachte heer/mevrouw,

Begin april heb ik u middels een brief mijn ongenoegen kenbaar gemaakt betreffende het niet leveren van elektrisch verstelbare stoelen en het niet hebben van MP3 op de radio zonder navigatie welke volgens de folders tot de uitvoering behoren.
Op 20 april heb ik van u een ontvangstbevestiging gekregen met de opmerking dat een van uw medewerkers binnenkort contact met mij zal opnemen. Tot op heden heb ik nog niets van u vernomen.

Tot mijn spijt heb ik gisteren (07-mei-2007) via internet nu weer vernomen dat er vanaf half april (wagen besteld in maart) specificaties circuleren voor dealers, waarin wordt aangegeven dat de bekleding (Premium pakket) niet geheel leer is maar slechts een deel ervan, terwijl daar eerder nog nooit over gerept is. De overige delen zouden dan kunststoffen zijn. (het zal toch niet waar zijn) Op deze manier blijft er van het Premium pakket (vijftienhonderd Euro !!!) wel heel erg weinig over. Dit betekent een pakket van 4 dingen waarvan er twee niet opzitten. Bij navraag bij de dealer blijkt deze hier niet van op de hoogte en kijkt er verwonderd van op.

Mocht dit waar zijn, dan heb ik werkelijk nog nooit zoveel minachting voor uw klanten gezien. Ik voel mij ongelooflijk belazerd door Nissan en vraag mij nogmaals af wat u hieraan denkt te gaan doen. Elke keer komen er meer onvolkomenheden naar voren. Mocht u dit zonder meer afwimpelen dan zal ik mij beraden op eventuele verdere stappen en u kan er zeker van zijn dat dit mijn laatste Nissan is, en ik zal niet de enige zijn. Hoe is het toch mogelijk dat je als “professionele” organisatie met deze prachtige wagen klanten (marktaandeel) terug wint en dan op deze manier ze met dezelfde vaart weer weg jaagt.

Ik hoop dat u mijn gevoelens kunt begrijpen. Zo ga je toch niet met klanten om. Je kunt je niet blijven verschuilen achter vage disclaimers. Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat tot op de dag van vandaag uw website niet is aangepast en dat er blijkbaar allerlei niet eenduidige specificaties in omloop zijn waardoor mensen nog steeds willens en wetens op het verkeerde been worden gezet. Dit kan toch niet zijn wat u bedoeld in uw disclaimer dat de website met de grootst mogelijke zorg is samengesteld.   

Een ongelooflijke boze klant

In afwachting van uw reactie.

JC_Hunter

Netjes!!!

Ben benieuwd hoe hierop gereageerd gaat worden!