Vakantiehuurauto... Vakantiekiekjes...

Gestart door Tjeerd, oktober 09, 2007, 21:29:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tjeerd

Tijdens onze vakantie in Amerika kregen wij door omstandigheden een erg leuke auto mee..  8)  Geen Crossover, maar zeker ook niet verkeerd!

Lincoln Navigator

Naast een X3 is goed te zien wat een bakbeest het is!

Vond deze 350Z er wel geinig uitzien!  :P

Hebben zo'n 4000 mijl (6400km)  ::)  met veel plezier in deze bak gereden!

Extouranner

TheBaldyMan

Hahaha idd, wat een beest van een auto.
Die BMW is gewoon zielig.  :-
Moet vast een fantastische vakantie geweest zijn zo.  ;D

Tjeerd

Ja, was idd een geweldige vakantie!  \-/

Dit hing trouwens aan het dak, aangesloten op een THX theater geluidssysteem  8)  ;D

Scherm is inklapbaar (natuurlijk).

spoetnik

Niet eens een 32 inch scherm ??    ;D

Gave bak in ieder geval daar mogen ze mij ook wel een paar weken mee op pad sturen.
04-2011 Nissan QQ+2 J10 1.5 DCI / Dark Metal Grey / Connect met Chrome Pakket
04-2007 Nissan QQ J10 1.5 DCI    /  Cafe Latte          /  Tekna pack Navi

JeeWee

Tja, zo wordt een vakantie écht een leuke vakantie. Wel even wennen, zeker, toen je weer terug in je QQ moest stappen?  ;D

Overigens viel mij van de zomer in de USA op dat autoverhuurders daar slechts zelden leveren wat je besteld hebt; in plaats van de door mij bestelde 'fullsize' kreeg ik een Chrysler Pacifica mee. Ook geen verkeerde oto, overigens... Toen we daarna nog voor een kleine week extra wilden huren en online een 'compact' (klasse Dodge Caliber) reserveerden konden we voor weinig extra een Ford Mustang meekrijgen of een Chrysler Voyager zonder bijbetaling. Ook geen straf, maar de verleiding was te groot om niet dat beetje extra te betalen en die Mustang mee te nemen  ;D ;D ;D

QQForEver

Wat een bakbeest die Navigator... de QQ past gewoon in z'n kofferbak ;D
Lijkt me wel erg gaaf om een tijd in zo'n bak te toeren  \-/
En in Amerika zijn de straatjes niet zo smal als hier, dus dat moet best te doen zijn, lijkt me

Hanno

Citaat van: QQForEver op oktober 10, 2007, 08:40:42 AM
En in Amerika zijn de straatjes niet zo smal als hier, dus dat moet best te doen zijn, lijkt me

En vergeet niet dat de parkeerplaatsen ook een stuk groter zijn  :yep:
Zo'n auto kun je hier in Nederland nergens fatsoenlijk kwijt  :-
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

Tjeerd

Motor was trouwens een 5.4 lt. V8 met 300 PK. Steile straatjes in San Francisco waren geen probleem 8) !

Dat THX geluid is leuk maar had 1 groot nadeel. Achterin hoor je alleen bepaalde tonen uit een nummer, dus niet de volledige muziek. Was erg irritant, maar kregen dit niet anders ingesteld........

Wat ook wel leuk is om te vermelden;

Er zat een satelietradio in deze auto (www.sirius.com). Dan heb je ong. 180 zender  :-! ! 60's, 70's, 80's, 90's, elvis, +/-20 hiphop zenders, +/-20 pop zenders enz. enz. Wilde er 1 meenemen naar Nederland (losse kastjes zijn helemaal niet duur, maar schijnt hier niet te werken en je hebt een abonnement nodig. Iemand hiermee bekend?

O ja, ook nog Airco in de voorstoelen en achterklep volledig elektrisch. Dus lekker blijven zitten en achterklep openen en sluiten!

Tjeerd

Citaat van: JeeWee op oktober 10, 2007, 08:37:39 AM
Tja, zo wordt een vakantie écht een leuke vakantie. Wel even wennen, zeker, toen je weer terug in je QQ moest stappen?  ;D

Overigens viel mij van de zomer in de USA op dat autoverhuurders daar slechts zelden leveren wat je besteld hebt; in plaats van de door mij bestelde 'fullsize' kreeg ik een Chrysler Pacifica mee. Ook geen verkeerde oto, overigens... Toen we daarna nog voor een kleine week extra wilden huren en online een 'compact' (klasse Dodge Caliber) reserveerden konden we voor weinig extra een Ford Mustang meekrijgen of een Chrysler Voyager zonder bijbetaling. Ook geen straf, maar de verleiding was te groot om niet dat beetje extra te betalen en die Mustang mee te nemen  ;D ;D ;D

Klopt, vaak kun je voor weinig/geen geld een betere deal krijgen. Tip: Boek auto via Hotelplan. Nagenoeg altijd goedkoper dan direct!
Mijn schoonvader mocht een keer zelf een auto uitzoeken op parkeerterrein! Nam toen de Ford Expedition geloof ik.

PS Vond de QQ toch ook wel weer erg lekker rijden, ondanks 3,5x lichtere motor!   :-

JeeWee

Citaat van: Tjeerd op oktober 10, 2007, 12:58:30 PM
Motor was trouwens een 5.4 lt. V8 met 300 PK. Steile straatjes in San Francisco waren geen probleem 8) !

Met zo'n motor geloof ik dat graag; 'mijn' Pacifica had, staande in de rij voor Lombard Street (dat maffe straatje met 8 bochten) in San Francisco, wél moeite om op een steile helling van zijn plek te komen. Twee rubberstrepen op het asfalt en een behoorlijke lucht waren het gevolg  :-[ Overigens huurde ik via Dollar, op het laatste moment waren daar ook nog aardige kortingen te bedingen. Je blijft toch Nederlander, hè?

Tjeerd

Hahaha, wij hebben Lombardstreet ook 2x gereden. Eerst met zijn allen in de auto en onderaan zijn er 4 uitgestapt om foto's/film te maken van de auto op Lombardstreet.