Welkom op het Nissan Qashqai Forum.

Gestart door Jeroen, april 06, 2007, 22:20:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen

Sinds 1 maart 2007 staat ie officieel in de showroom, de Nissan Qashqai.
Echter op 29 september 2006 kreeg de Qashqai zijn publieksdebuut op de Parijse Autoshow.
Op de site autoblog.nl werd hier melding van gemaakt en hierop kan het publiek reageren.
Inmiddels is het aantal reakties op deze pagina niet meer te tellen.

De Qashqai belooft een groot succes te worden en veel mensen willen alles over deze auto weten.
De reacties op autoblog.nl lopen nogal door elkaar heen dus leek het mij een leuk idee om een forum te maken voor de Qashqai waarin er wat  overzichtelijker gediscuseerd kan worden.

Indien je meer onderdelen op het forum wilt hebben of anders gegroepeerd, laat het hier weten..

Veel plezier hier en natuurlijk nog meer met de Qashqai  ;D

Jeroen

De komende tijd zal ik het forum hier en daar nog wat aanpassen, maar het begin is er dus....

Let's get started  ;D

Hanno

Dat heb je snel gedaan Jeroen. Ziet er leuk uit, al is het wat aan de trage kant. Ik hoop dat we hier wat van elkaar kunnen leren over de Qashqai.
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

Jeroen

De snelheid moeten we nog even aankijken.
Het is voor het eerst dat ik op dit domein een forum host.


tjackhal

Zit er goed uit Jeroen. Kunnen we voortaan gerichter zoeken.

Jeroen

De snelheid is af en toe dramatisch merk ik ook.
Ik kijk het even aan, anders kijk ik of het forum ergens anders te hosten is.

Hogedruk

#6
Jeroen,

Bedankt, voor het aanbieden van een verzamelpunt wat de Nissan Qashqai betreft, wie weet groeit dit forum uit tot de Nissan Qashqai owners Cub Nederland / België :) voor mij althans niet gelaten :)

Jeroen

Haha...

Zoals je in mijn voorstel topic heb kunnen lezen heb ik ooit de Renault Mégane Club opgericht.
Veel van geleerd, maar er gaat heel veel tijd inzitten.
Ik heb dan ook altijd geroepen "Dit was eens, maar nooit weer"  ;)

Maar wie weet, als er genoeg animo is moeten we er maar eens naar kijken.

Het lijkt mij wel gaaf om eens een meeting te hebben met een groot aantal Qashqai's  ;D

Coen

Geweldig Jeroen,

Bedankt voor dit initiatief. Ziet er prima uit en ik heb op dit moment geen last van snelheidsproblemen.
Laat dit uitgroeien tot iets moois!

vvo

Jeroen,
bedankt voor het initiatief en opzetten van dit forum (waar ik overigens heel veel ervaring mee heb).


Johan.



PS. ook hier veel internetclubervaring, ben 1 van de oprichters van de alfaromeo156club.nl

zwafra

Goed gedaan een eigen forum ..Want er is veel vraag naar informatie over de Qashqai ..

P.s Ik heb de afgelopen maanden veel foto,s verzameld over de Qahsqai en wil hiervan een aantal plaatsen ,Maar vind dat niet echt duidelijk hoe dat te doen,Graag wat tips..

Jeroen

Goedemorgen,

Misschien even schrikken maar ik ben het forum wat aan het uitbreiden.
Ik moet me eerst even inleren in deze modificatie dus de komende tijd zal er regelmatig iets veranderen  ;)

Hogedruk

Jeroen,
Hoe komt men nu vanaf de startpagina bij de verschillende topics?

Hogedruk

Hehe, ;D

Stom van mij, gewoon op de knop "forum" klikken in de hoofding :-\

Jeroen

Citaat van: zwafra op april 07, 2007, 16:59:46 PM
P.s Ik heb de afgelopen maanden veel foto,s verzameld over de Qahsqai en wil hiervan een aantal plaatsen ,Maar vind dat niet echt duidelijk hoe dat te doen,Graag wat tips..

De foto's moeten al ergens op het internet staan, heb je geen eigen webruimte dan kun je de foto's uploaden naar 1 van de vele site's die hiervoor zijn.
(Als op "foto Upload" klikt hierboven in het menu dan kom je op zo'n site.)

Daarna pak je de url van de foto en die plaats je dan hier op het forum via de volgende code:
[img]http://www.waarstaatjefoto.nl/plaatje.jpg[/img]