Avatar instellen

Gestart door Hanno, maart 18, 2008, 18:43:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanno

Omdat er regelmatig leden zijn die problemen hebben met het instellen van zijn/haar Avatar heb ik de procedure maar even in een apart topic gezet.

Procedure:
Upload eerst een foto naar het internet die niet meer dan 150 pixels breed is.
1 Als je een foto wilt uploaden naar het internet kijk dan hier hoe je dit moet doen.
2 Als je een foto hebt ge-upload klik je met je linker muisknop in het vakje "direct link to image". De tekst wordt dan automatisch geselecteerd. Klik op de rechter muisknop en kies voor kopieren.

Ga naar het Qashqai-Passion forum en:
1 Druk boven in de blauwe balk op profiel.
2 Kies dan in de linker kolom voor forumprofielinformatie.
3 Vink aan ik heb een eigen foto.
4 Plaats de cursor in het vakje rechts naast "ik heb mijn eigen foto / afbeelding", klik op de rechter muisknop en kies voor plakken.
5 Scroll naar onderen en klik op "verander profiel"

Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

cashpai

Hallo Hanno,

Ik probeer hetzelfde te doen zoals je omschreven hebt maar het lukt niet.
Heb je een ander oplossing?

Thnx.
Cashpai

Peterrrrr

Is het niet mogelijk om een tool te installeren dat je altijd de juiste maat hebt als avatar ?

Heb vandaag een nieuwe geplaatst maar 4 x moeten aanpassen omdat ie net te groot was, hij geeft dan ook niet aan hoe groot de avatar mag zijn. Misschien ook handig ?

-Q^Q-

tip van flip.....

Ikzelf gebruik het progje IrFanView ver 4.10 ( was volgens mij een eerdere tip van Jeroen )
Werkt perfect, er zit een optie in "Image-Resize-Rescale" waarme je kan kiezen hoeveel % van het origineel het plaatje moet worden.
Scherm geeft dan tegelijk de oude en nieuwe pixelgrootte aan, zo kan je tot op de % tweeken en zorgen dat je binnen de 150 pixels valt.

Hier staat het spul   http://www.irfanview.net/

success !
QQ 2.0 CVT Tekna Premium 2WD - 2007 / Brilliant Black / Bruin Leer / Cobra Grill / Chromen Zijstootlijsten, Achterklepstrip en Mistlampringen / Voorbumper Beschermers / Verlichte Instaplijsten / 5delige set  zonneschermen / EONON 5168E / Rear+frontcam / Dashcam MINI 0806/ Claxon Stebel TM/2 Chrome

Hanno

Citaat van: Peterrrrr op september 22, 2008, 22:22:52 PM
Heb vandaag een nieuwe geplaatst maar 4 x moeten aanpassen omdat ie net te groot was, hij geeft dan ook niet aan hoe groot de avatar mag zijn. Misschien ook handig ?

Bij de site/forum informatie staat vermeld dat een avatar 150 pixels breed mag zijn  ;)
Een beetje fotobewerkingsprogramma geeft dit netjes aan als je de afmetingen gaat aanpassen.
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

nissan_qq

ik heb het geprobeert maar lukt niet . heb ook via imageshack geprobeert maar krijg alleen een omgeplooit blad papier te zien . wat doe ik dan fout

Patrick van Neijenhof

Nissan_qq

Volgens mij komt het omdat je instellingen bij imageshack niet goed staan. En dus niet het delen van de foto toestaat. Althans niet door te directlinken.

Maar heb het op een andere manier voor je opgelost.

Ik heb je fototje even geupload via de manier welke wij normaal bij die forum gebruiken (het toevoegen van een plaatje aan een bericht via de "Add image to post" link) En heb die link gebruikt om de avatar bij je profiel te zetten.

Dus je hoeft nu niets meer te doen  ;)

Groeten, Patrick
Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

nissan_qq


ppedro

Mijn avatar is ineens verdwenen, iemand een oplossing?
Alvast bedankt!

T&T

Hier is alles nogmaal te zien, tik maar op het plaatje.

Komt meer voor maar ik heb geen idee waarom dit gebeurd.

2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

ppedro

Alvast bedankt voor je reactie T&T!
Dat is bizar, want bij mij was het verdwenen?
Was, want vandaag staat die er gewoon terug?  ???

T&T

Het is mogelijk dat de databank waar deze plaatjes opgeslagen worden even offline is en dan kan dit voorkomrn.
Een andere verklaring heb ik niet.
Hij staat er weer en dat is wat het belangrijkste is.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Patrick van Neijenhof

Ik zal eens kijken of er een mogelijk is een mooie implementatie te vinden om zelf de avatars in goede kwaliteit te kunnen uploaden naar onze webspace. Zodat je nooit tegen het probleem loopt dat de avatars niet beschikbaar zijn.

Zodra ik iets weet, zal ik het hier vermelden.  ;)
Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |