Qashqai j12 Active Pack info?

Gestart door Dutchplayer, mei 31, 2025, 08:29:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Dutchplayer

Beste mensen,

Ik ben benieuwd of iemand hier de j12 heeft met de Active Pack optie? Dat zijn de voor en achter bumper toevoegingen in zilver kleur.

Foto's misschien en dan bedoel gewoon een real life foto niet die van de brochure. Loop al dagen te zoeken op het net maat niks te vinden.

Bedankt voor de reakties! Alle infobis welkom.

manfred

Dit zijn toch de standaard lijsten van een Tekna Plus op deze afbeeldingen?
Qashqai 13 MHEV Tekna Magnetic Blue&Black Cold+Design Pack

manfred

Ik heb nog even goed gekeken maar het gaat hier inderdaad om het orginele Explorer-pakket van Nissan  \-/
Qashqai 13 MHEV Tekna Magnetic Blue&Black Cold+Design Pack

Dutchplayer

Bedankt voor de reacties! Geeft me wel een idee, maar zou graag willen zien op de pre facelift ;)

Het is echt apart dat daar geen foto's van te vinden zijn, model is al iets van 3 jaar op de markt lijkt me sterk dat niemand die heeft gekocht zonder het Active Pack...

Aparte is ook dat het lijkt datbhet Active Pack voor de pre facelift in 2 kleuren beschikbaar maar dat is niet te herlijden uit de parts nummers...

Petmar

Heb op mijn J12 van het Active Pack alleen de voorbumper, achtebumper kon niet i.v.m. trekhaak.
Qashqai+2 2.0 Tekna Faded Denim van 28 juni 2009 met xenon.

Qashqai 1.6 DIG-T Tekna Brons van 21 februari 2015

Qashqai 1.6 DIG-T Tekna+ Brons van 01 mei 2018

Qashqai 1.3 MHEV Xtronic Tekna+ Dark grey van 30 juni 2021

Dutchplayer

Citaat van: Petmar op juni 01, 2025, 11:22:35 AMHeb op mijn J12 van het Active Pack alleen de voorbumper, achtebumper kon niet i.v.m. trekhaak.

Ha mooi, daar hebben we de eerst! Bedankt voor je reaktie, en is je voor bumper dan zilver of donker zilver? Wel apart dat ze de achterkant niet hadden, want als ik op ebay kijk kan je kiezen of je een trekhaak hebt of niet, of de verwijderbare trekhaak, er zijn 3 smaken te krijgen.

Petmar

Dutchplayer

Citaat van: Petmar op juni 02, 2025, 10:31:12 AMDe bumper is donker zilver.

Aaah mooi, jij hebt dus de donker zilvere variant. Misschien fototje? ;)

Petmar

Lukt niet om een foto toe te voegen. :neen:

Dutchplayer

Jammer, misschien de foto verkleinen dat werkte vorige keer bij mij ook bij een bepaalde website.

Dutchplayer

Nou ik heb het achterste deel binnen, nog niet gemonteerd.

Pica,

Kleur is gelukkig hetzelfde alsnhet donker zilveren deel wat al op de achter bumper zit.

Ik heb deze van de engelse ebay ;)

Tamarow

Ik vind dit wel heel mooi en bij mij zit "dit" (hoe heet zoiets eigenlijk?)er ook niet op. Heb je een link?
Always look on the bright side of life!

deusjevo

Ik had ze op m'n J11 via Ali meen ik.
Volgens mij heet het skidplates?

https://ibb.co/qL5jhCkS
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

Dutchplayer

Voor de J12 helaas niet op Aliexpress te vinden, wel van die chrome sierlijsten.

Als je interesse hebt in die Active pack onderdelen moet je regelmatig gewoon even zoeken op de originele artikel nummers op ebay.nl of ebay.co.uk of de ebay.de:

ACTIVE PACK
D - Stylingplaat Voorzijde - KE6106U10S
E - Stylingplaat Achterzijde - KE7916U10S*

Ik heb de Styling plaat voor de achter bumper gekocht voor iets van 180 eu incl verzenden via de engelse ebay. Die voor de voorbumper is moeilijk te vinden, goedkoopste die ik dan heb gevonden was 300 eu incl verzendkosten op de duitse ebay bij een opel parts handelaar...