Audio upgrade

Gestart door Kevinhank, december 17, 2024, 19:44:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Kevinhank

Hallo

Ik ben benieuwd of iemand een goed alternatief heeft voor een audio upgrade voor de qq

Om dat de focal set helaas niet meer leverbaar is

Hoor graag jullie alternatieven

Alvast fijne feestdagen

BasV

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. De originele audio is bepaald niet lekker (ik las dat ook in andere berichten al). Ik heb wel al rondgekeken (bv. https://www.audiovolt.nl/product/nissan-qashqai-2014-2020-android-11-autoradio-carplay-androidauto/).
Maar een compleet pakket inclusief de juiste luidsprekers zou ideaal zijn.
Wie heeft ervaring en goede tips voor de aankoop van een nieuwe set?

Qasqai 1.3 Dig-T 2019
QQ J11 1.3 Dig-T 160 DCT

deusjevo

Heeft @Nissanwielmonteur die Focal pakketten ook niet meer?.
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

BasV

Ongeduldig als ik ben heb ik deze nu besteld.
Nu nog op speurtocht naar de juiste speakers en de Kerstbonus is weer goed besteed  \-/ (tips altijd welkom!).
Ik heb geen idee of NWM nog een mooie set speakers heeft liggen maar ik ga eerst eens afwachten wanneer deze bestelling binnenkomt.
QQ J11 1.3 Dig-T 160 DCT

Kevinhank

Citaat van: deusjevo op december 24, 2024, 10:30:30 AMHeeft @Nissanwielmonteur die Focal pakketten ook niet meer?.

Blijkbaar heeft die ze weer

Ben nu nog in afwachting van een bericht of ik een setje heb bemachtigd  :-  ;)

Kevinhank

Citaat van: BasV op december 24, 2024, 11:48:58 AMOngeduldig als ik ben heb ik deze nu besteld.
Nu nog op speurtocht naar de juiste speakers en de Kerstbonus is weer goed besteed  \-/ (tips altijd welkom!).
Ik heb geen idee of NWM nog een mooie set speakers heeft liggen maar ik ga eerst eens afwachten wanneer deze bestelling binnenkomt.

Ik ben nog aan het rond kijken de meeste zeggen allemaal de sinosmart van ali ben daar nu even mee bezig om te kijken hoe en wat ik allemaal nodig heb