Eindelijk na 2 jaar een kaart update voor de J11B

Gestart door Tilburg-Zuid, september 01, 2024, 23:47:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tilburg-Zuid

Ik heb recht op kaart updates tot April 2025,
Laatste update was Juni 2022 ! < Update 13 >
Had de hoop al opgegeven maar nu staat die er toch op de Update 19 voor de J11B  \-/
Maar waarom het zo lang heeft moeten duren .....

Dutchgixxer

Het betreft de tomtom kaarten ? Hoe lang worden de kaarten onderhouden ? mijn auto is van november 2019

lapalmeraie

Dacht dat je na activatie recht had op 3 jaar lang gratis updates.
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

Dutchgixxer

Ik kan ook update 19 voor alle beschikbare kaarten downloaden. Ben nu bezig dik 18GB naar beneden te trekken  :yep:

lapalmeraie

lapalmeraie

lapalmeraie

Heb nu al vier keer de volledige 18Gb gedownload zonder succes...  :-!
De eerste keer niets vermoedend in de auto gestoken en die zei toen dat de stick niet herkend werd.
Opnieuw de installatie van de auto erop gedaan en terug updaten. Weer naar de auto en die zei toen dat er geen nieuwere versie gevonden werd.  ???
Terug naar de PC en die meldde opnieuw "31 nieuwe kaarten beschikbaar". Dus weer opnieuw downloaden via reset en update en als ik de stick opnieuw in de PC stak kreeg ik opnieuw de melding "31 nieuwe kaarten"  ::)
Dan maar één voor één maar dan grijst hij er na het aanklikken van twee alle rest uit...

Ga nu eens de kaart formateren en volledig van nul beginnen wat slaat echt nergens op dit.

gompietje

Hoi Nick,

Is het nog gelukt om de updates te installeren

lapalmeraie

Nee! Blijf in die lus vast zitten. Heel bizar.
Download alles, geeft netjes de melding dat de stick klaar is, verwijder de stick en steek hem als test weer in de PC en kreeg doodleuk weer de melding van nieuw beschikbare kaarten.

Had de klantenservice gecontacteerd maar daar wordt je ook niet echt blij van  :-!

Kootje70

Terug van vakantie en lees dit topic.
Is er een link waar ik ze kan downloaden? op de Nissan site kom ik niet bij de Qashqai 2019. 2018 kan ik kopen voor €128,-.
En maakt het uit welke usb-poort ik gebruik?
Qashqai 1.3 DIG-T 140 Tekna Pearl White