N-Style vergelijkbaar met ?

Gestart door eigenhuismettuin, juli 25, 2024, 11:31:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

eigenhuismettuin

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nog geen Qashqai rijder, sta dus (nog) niet in de rubriek "even voorstellen", maar wil toch graag een vraag op dit forum stellen.

Ik ben op zoek naar een jong gebruikte Quashqai en zie vaak advertenties van de Qashqai uit 2022 in de uitvoering N-Style.

Ik kan geen prijslijst of brochure uit 2021 of 2022 vinden waarin deze uitvoering beschreven staat.

Met welke uitvoering kan ik de N-Style vergelijken als ik naar de gangbare uitvoeringen Visia, Acenta, N-Connecta, Tekna en Tekna+ kijk ?

Als ik bijvoorbeeld naar de advertenties van een N-Style kijk, dan zie ik dat de N-Style iets simpels als een verlichte make-up spiegel niet heeft, en dat zit er alleen ook bij de Visia uitvoering niet op.

Moet ik de N-Style vergelijken met een misschien iets uitgebreidere versie van de Visia ?

En wat zijn jullie ervaringen met de N-Style, mis je bepaalde opties ?

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.

QQ-Ron

Hier een prijslijst van 2021, N-Style specs staan erbij, weet niet of de opties ook voor het 2022 model gelden. Heb je in ieder geval wel alvast een startpunt.

https://www.vanmosselvkv.nl/content/uploads/2021/03/NEW-Qashqai-Prijslijst-Technische-specificaties-2022.pdf

2007-2024 QQ 2.0 CVT Tekna Premium 2WD - 2007 / Brilliant Black / Bruin Leer.
2024-         Ford Explorer EV, AWD Premium, 79 kWh, Magnetic Grey.

eigenhuismettuin

Citaat van: QQ-Ron op juli 25, 2024, 14:03:43 PMHier een prijslijst van 2021, N-Style specs staan erbij, weet niet of de opties ook voor het 2022 model gelden. Heb je in ieder geval wel alvast een startpunt.

Heel hartelijk dank, hier kan ik wat mee.