Android player met 360 camera en DAB built-in

Gestart door Stefan88, december 30, 2023, 19:56:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stefan88

Goedenavond,

Over een weekje ben ik de eigenaar van een Nissan Qashqai Dig-T 1.2 premier edition uit 2014. ;D

Nu ben ik de afgelopen weken bezig met mijn onderzoek om Apple Carplay in de QQ te krijgen. Na het lezen van de nodige (behulpzame) posts op dit forum dacht ik de juiste android player van Sinosmart te hebben gevonden, namelijk de SINOSMART Car Radio Android Player for Nissan Qashqai J11 X-Trail Xtrail T32 Rogue Dualis 2013-2021 Support OEM BOSE 360.

Na contact met sinosmart kreeg ik echter te horen dat de DAB built-in niet meer in de nieuwere versie zit en je daarvoor weer een aparte DAB receiver op je raam moet plakken en dus ook een (usb)connector aan je android player moet doen. Dit vind ik nogal dubbel op en ook een beetje zonde..

Weten jullie een alternatieve android player, waar de dab receiver wel in zit en waar ik ook de 360 camera + overige functies kan behouden?

Stefan88

Het heeft even geduurd, maar ik heb sinds vorige week de sinosmart Android headunit 8G+128GB geïnstalleerd.

Tot nu toe zeer tevreden, maar ik ben de nodige dingen nog aan het ontdekken.

Zo lukt het me bijvoorbeeld niet altijd om verbinding te maken met Apple CarPlay.. Via de Tlink5-app blijft er 'connecting' staan en komt er vervolgens geen verbinding tot stand. Meer mensen hier last van (gehad)? En nog belangrijker heeft iemand een tip hoe dit op te lossen.