Android autoradio met navigatie

Gestart door Jacobs1973, juli 14, 2023, 17:22:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jacobs1973

Ik ben op zoek naar een android autoradio voor mijn Qashqai J11 (2016). Als ik het Google komen er wel een paar naar boven, maar heb geen idee welke goed is.

Is er iemand die mijn een android radio kan aanbevelen of er zelf een heeft?. Hij moet wel minimaal dezelfde functies aan kunnen als de orginele radio. Hierbij doel ik op alle camera's en dab+.

Ben benieuwd!!

tigrimang

Ik heb de sinosmart android 10 Tesla model ( staand). Eerst the landscape model 10inch. Maar ik kreeg na informeren een Tesla screen model met flinke korting. Maar alle functies en eigenschappen zijn hetzelfde als de landscape model. Heb alles behalve Park Assist. Op de landscape model had ik wel parkassist. Die werkte prima. 360 camera, dab+, navi, antenne alles plug and play. Dasaita is een iets duurdere en betere kwaliteit als ik de reviews moet lezen. Maar de sinosmart is snel, zonder errors en werkt super. Ik heb geen klagen.

Zie fotos als voorbeeld van de landscape model en de teslamodel

Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Jacobs1973

Citaat van: tigrimang op juli 14, 2023, 21:09:39 PMIk heb de sinosmart android 10 Tesla model ( staand). Eerst the landscape model 10inch. Maar ik kreeg na informeren een Tesla screen model met flinke korting. Maar alle functies en eigenschappen zijn hetzelfde als de landscape model. Heb alles behalve Park Assist. Op de landscape model had ik wel parkassist. Die werkte prima. 360 camera, dab+, navi, antenne alles plug and play. Dasaita is een iets duurdere en betere kwaliteit als ik de reviews moet lezen. Maar de sinosmart is snel, zonder errors en werkt super. Ik heb geen klagen.

Zie fotos als voorbeeld van de landscape model en de teslamodel

Zou dan toch voor het landscape model gaan. Maar als ik die google kom ik alleen bij Alixpress uit. Is dat waar jij m ook gekocht hebt, of heb je een andere site voor me?

tigrimang

1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

FOX

Lees deze topic ff door, https://www.qashqai-passion.nl/index.php?topic=12238.msg195301#msg195301 heb de radio laten plaatsen door Ton toen, en was perfect gedaan, veel plezier van gehad \-/

Jacobs1973

Dank voor je antwoord. Heb het grootste geddelte van het topic doorgelezen. Heb inmiddels bij Ali gekeken, maar weet eigenlijk niet welke ik moet nemen. Mag ik je vragen welk type jij hebt?. Je hebt ze van €150 tot bijna €400. En wat als je het toch niets vind, terugsturen weet ik niet of dat mogelijk is. En zijn het netto prijzen of komt daar nog invoerrechten bij?.

Sorry, een totale leek hier

tigrimang

Het is ook een zoektocht.
Het is ook een kans die je neemt.
Afterservice is redelijk goed bij sinosmart. JE kan met ze communiceren met Whatsapp (wel tijdsverschil dus heel lang wachten vaak)
Bij anderen zal dat niet anders zijn.
Als je vraagt aan hen om een all in price (met afhandeling van invoer e.d.) dan is dat vaak goedkoper dan (en snellere levering, ik had het binnen een week) wat ze op de verkooppaginas hebben. Elk land gaat anders om met invoer, dus hebben ze een standaard prijs.

Lees vooral de reviews op ali van de units die ze verkopen, daar kan je veel uit halen of het wat is of dat het veel problemen geeft.

Er zijn ook wat opties in NL (beetje random op google en marktplaats)

https://www.navicenter.nl/product/carplay-nissan-qashqai-2014-2021-octa-core-android-10-navigatie-en-multimediasysteem-wifi-bluetooth-usb-232gb/

https://www.marktplaats.nl/l/auto-diversen/autoradio-s/q/android+radio+nissan+qashqai/

Daar zou je dan naar toe moeten om het te laten inbouwen. Want dat zou ook moeten gebeuren.
Het is dan wel in NL en garantie zal wat beter zijn.... Bel ze op en win wat informatie bij ze. Dat geeft misschien wat meer gevoel dan een Aliexpress chinees pagina wat inderdaad een chaos is met al die keuzes en gebrekkig vertaling op hun sites
succes met de zoektocht.

1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Jacobs1973

Heb eens goed geinformeerd, maar je ze hanteren tegenwoordig de EU regels m.b.t. bedenktijd en retour sturen. Bevalt het niet kan je retour sturen naar Italie (kosten wel voor jezelf €15-20). Dus dat verkleint het risico natuurlijk wel. Alleen duurt het lang voor je het in huis is. Maar lees redelijk wat positieve berichten over Sinosmart dat ik er waarschijnlijk een ga bestellen. In Nederland ben je 2x in totaal 2x zoveel kwijt (DAB+ en 360gr camera zit er niet standaard bij)

tigrimang

Bericht ze persoonlijk, dan krijg je een goede deal en een snelle verzending
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Jacobs1973

Heb ze bericht. Ze stelden voor de 8 x 128 te nemen (logisch is de duurste), inclusief dab+ en 360 gr camera. Had foto's gestuurd van mijn situatie.

Maar heb je dat echt nodig of is 4 x 64 ook genoeg?

Nissanwielmonteur

360 graden camera gaat gewoon via dezelfde ingang als een enkele camera.

Het beeld wordt in een andere unit "gemaakt".
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Jacobs1973

Dank voor je reactie, maar wat betreft de 8gb+128gb+8core of 4gb+64gb+8core?. Maakt dat veel verschil en in welk opzicht dan?

Jacobs1973

Vandaag de autoradio binnengekregen. Nu wil ik m zelf gaan inbouwen m.b.v. Youtube film waar alles van A tot Z wordt uitgelegd.

Is dit verstandig??

tigrimang

En waarom zou dat niet verstandig zijn?
Zo niet via youtube, hoe zou u dit dan doen?
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Jacobs1973

Iemand laten doen die het vaker gedaan heeft. Maar het lijkt me niet zo heel moeilijk en hou wel van een uitdaging.