Start/stop schakelaar vervangen

Gestart door Hijlko, mei 19, 2023, 22:12:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hay54

Heb hem ook besteld bij ome Alie, effe de S/S schakelaar verwisselen en klaar is Kees. :yep:  :yep:
Hay54

Hijlko

Inmiddels de knop ontvangen en geplaatst.
Als de knop op s/s off is gezet, dan blijft de moter draaien maar blijft het s/s on, s/s off steeds maar afwisselend in het display verschijnen. Best wel irritant. Doet dat zich ook voor als het s/s systeem met dat kabeltje wordt uitgezet?
Gelijk ook maar de eco knop naar de bovenrij verplaatst zodat die meer zichtbaar is.
QQ 1.3 Tekna+ DCT 30-10-2019

lapalmeraie

Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

Hay54

Heb de S/S inmiddels ook geplaatst,precies zoals Hijlko het beschreven heeft,en nu maar zien of het allemaal klopt.
Hay54

tigrimang

Zelf even uit doen is toch het goedkoopste... :)

Maar mooie en functionele aanpassing!
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Hijlko

Ik heb de Ali schakelaar maar weer verwijderd. Het werkte wel maar de voortdurende repeterende meldingen in het display "start/stop on" / "start/stop off" was best irritant. Nu het tussenkabeltje met zekering geplaatst op de originele s/s knop. Dit werkt wel goed en zonder meldingen.

deusjevo

Ik had die schakelaar onder de motorkap allang een draai gegeven  8)
Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

lapalmeraie

Citaat van: Hijlko op juni 18, 2023, 20:38:19 PMIk heb de Ali schakelaar maar weer verwijderd. Het werkte wel maar de voortdurende repeterende meldingen in het display "start/stop on" / "start/stop off" was best irritant. Nu het tussenkabeltje met zekering geplaatst op de originele s/s knop. Dit werkt wel goed en zonder meldingen.

Oei, lijkt me een slecht contact. Kun je wel een dispute for openen om een refund te krijgen.
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

Hijlko

Citaat van: lapalmeraie op juni 19, 2023, 09:50:31 AM
Citaat van: Hijlko op juni 18, 2023, 20:38:19 PMIk heb de Ali schakelaar maar weer verwijderd. Het werkte wel maar de voortdurende repeterende meldingen in het display "start/stop on" / "start/stop off" was best irritant. Nu het tussenkabeltje met zekering geplaatst op de originele s/s knop. Dit werkt wel goed en zonder meldingen.

Oei, lijkt me een slecht contact. Kun je wel een dispute for openen om een refund te krijgen.
Al meer dan 15 dagen terug ontvangen dus kan niet meer via Ali. Nu maar rechtstreeks bij de verkoper beklag gedaan.