Navigatie v6

Gestart door Harryvos, juni 12, 2022, 12:41:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harryvos

Goedemiddag,

Ik heb laatst de update versie navigatie v6 gekocht voor mijn qashqai, heeft een weekje prima gewerkt.
Echter restart het systeem zich nu telkens, lijkt wel in een soort loop te komen.
Stop ik mijn oude versie v4 erin heb ik geen enkel probleem.
Iemand enig idee wat dit kan zijn.?

srna513006

Ik kan alleen maar bedenken dat er een fout in de kaart zit, in dit geval terug naar de leverancier waar je de kaart gekocht hebt.
QQ 1.3 Dig-T 160 DCT, Tekna+ plus Dynamic pack Bj 07 - 2020

Qsil

Is het een originele legale versie of een kopie?
Nissan Qashqai Tekna, wit, 2012, 2.0, 4 wdr. automaat, benzine, side bars, dubbele uitlaat, spatlappen, Bose installatie, Nissan drl.

Harryvos

Gekocht via marktplaats :-!

srna513006

Tja, misschien toch een 'ECHTE' kopen.... :-
QQ 1.3 Dig-T 160 DCT, Tekna+ plus Dynamic pack Bj 07 - 2020

Bacchero

Heb je die toevallig gekocht bij Autonavi24? Omdat ik overweeg hier een kaartje te bestellen. Op de website beweren ze dat deze origineel zijn.

Harryvos

Citaat van: Bacchero op juni 13, 2022, 17:51:11 PM
Heb je die toevallig gekocht bij Autonavi24? Omdat ik overweeg hier een kaartje te bestellen. Op de website beweren ze dat deze origineel zijn.

Nope.

Bacchero

Citaat van: Harryvos op juni 13, 2022, 18:10:28 PM
Citaat van: Bacchero op juni 13, 2022, 17:51:11 PM
Heb je die toevallig gekocht bij Autonavi24? Omdat ik overweeg hier een kaartje te bestellen. Op de website beweren ze dat deze origineel zijn.

Nope.

Bedankt om het te laten weten. Het doet me toch ook twijfelen om navigatiekaarten buiten Nissan om te kopen.

Harryvos


[/quote]

Bedankt om het te laten weten. Het doet me toch ook twijfelen om navigatiekaarten buiten Nissan om te kopen.
[/quote]

Zou toch niet twijfelen, mijn vorige versie v5 had ik via eBay en deed het ook prima, krijg nu trouwens een nieuwe toegestuurd, waarschijnlijk toch iets met het sd kaartje.

Bacchero

Citaat van: Harryvos op juni 13, 2022, 20:21:28 PM


Bedankt om het te laten weten. Het doet me toch ook twijfelen om navigatiekaarten buiten Nissan om te kopen.
[/quote]

Zou toch niet twijfelen, mijn vorige versie v5 had ik via eBay en deed het ook prima, krijg nu trouwens een nieuwe toegestuurd, waarschijnlijk toch iets met het sd kaartje.
[/quote]

Bij Nissan vragen ze het driedubbele voor een kaartje... ik zal het met er dan toch mss is op wagen. Hoop dat je nieuwe kaartje wel in orde is. Bij Autonav zou het trouwens v7 (Product data 2021.Q1) zijn. Groeten, Jurgen