Plaatsing Android radio navigatie door Ton

Gestart door FOX, oktober 09, 2021, 19:50:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tigrimang

Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

arjenu


Nissanwielmonteur

Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

FOX

Hartstikke mooi \-/ \-/ \-/ En zelf ingebouwd en afgesteld alles?

arjenu

Inbouwen heeft Ton gedaan voor me. Nadat hij mijn trekhaak had gemonteerd  \-/ Appeltje eitje voor hem  ;D
Instellen ben ik nog mee bezig maar heb nog niet zo veel tijd gehad. Dus nog niet klaar. Er valt ook wel heel veel in te stellen.
Eerst nog even zoeken waarom ik geen namen bij het telefoon nummer dat me belt te zien krijg.


FOX

#95
Dat kan je idd wel aan Ton over laten, snel en netjes :) \-/
Ik kan wel zien wie er belt, maar bellen vanuit de auto met bv "bel piet achternaam" wil nog niet lukken, maar ik had het wel voor even werkend, maar door dat ik van de bel chinees (watsapp met Sinosmart) het advies kreeg zet de radio ff terug naar fabrieksinstellingen omdat TomTom Go niet goed werkte, ben ik die instelling ff kwijt of die app die dat kon ??? Van het weekend weer ff verder neuzen in de app store :yep: :) \-/

BTW, wat zit er boven je radio, een snellader?

arjenu

Klopt, dat is een snellader. Die niet meer snel laad na een update van Samsung een paar maanden terug.

leo

dan heb je ook alle cam die er rond de auto zitten  ???
nissan qashqai 2017 (Face lift model)


arjenu

@Fox: hoi Fox, met welke app bel jij?
De standaard app die er op zit om mee te bellen of gebeld te worden leest mijn contactpersonen niet in.
Als ik gebeld wordt zie ik dus niet wie er belt en alleen een nummer. Ik kan wel contactpersonen handmatig toevoegen maar dat is niet de bedoeling. Hij kan ze wat mij betreft uit mijn Google contacten via mijn Google account binnen halen. Maar die optie zit er niet bij. Misschien via een andere "bel" app?
Benieuwd of jij dat voor elkaar hebt gekregen.

FOX

Hallo arjenu, ik ben door drukte, werken en dergelijke nog niet verder aan het stoeien geweest om mooie apps te gebruiken of om me eigen te verdiepen daarin, mijn vrouw rijd het meeste in de auto, en die vind het voorlopig goed zoals die is. Dit weekend wil ik dat wel gaan doen, auto heeft servicebeurt gehad, monteur kwam wel vragen wie de radio had ingebouwd, noemde de naam, nissanwielmonteur van Qashqaiforum, en was bekend bij hem :) Maar dit weekend ga ik me eigen weer verdiepen daarin, mocht ik het vinden laat ik dat weten, en mocht jij wat vinden, lees ik dat ook graag :) \-/ ;)

arjenu

Succes alvast dit weekend. Als ik iets vind laat ik dat uiteraard ook even weten. Ik ben ook nog niet tevreden over de FM radio app. Als ik tijd heb kijk ik daar ook nog even naar. Maar volgens mij heb jij dab radio dus voor jou niet van toepassing. Ik heb ook nog niet veel tijd gehad om in te stellen. Misschien dit weekend ook maar even kijken :)

jossie67

Ik lees met veel intresse naar de ervaringen van jullie over met een "Android radio navigatie".
Een ding wat ik niet kan vinden of Android Auto Wireless werkt, met een usb kabel zal dat zeker wel werken.
Ik namelijk al en mooie wirless oplader en dat vind ik gewoon superhandig.
Heeft de Android radio navigatie ook "Android Auto Wireless"  en hoe zit het eigenlijk met security updates van Android, zijn die ook beschikbaar.

arjenu

Ik gebruik zelf geen Android auto, maar volgens mij kan het wel, ook wireless. Dat ben ik volgens mij ergens tegen gekomen, hoe je dat aan de gang krijgt. Of er maandelijkse security patches binnen komen net als bij je telefoon weet ik nog niet moet ik zeggen. Normaal gesproken krijg je die via je telefoon merk. Ik dus via Samsung. Weet niet hoe dat bij deze Android radio gaat.

RVE

#104
Citaat van: FOX op oktober 11, 2021, 13:05:22 PM
Toch ff vraagie, iemand in de buurt van Amstelveen, die android auto kan dromen met instellingen, ikzelf kom er niet helemaal uit, zoals tigrimang al zei "Tegenwoordig is het instellen van die multipc een proffesioneel IT' er voor benodigd" :yep: ;)
Er zij  heel veel filmpjes te vinden op youtube. Zoek daar  naar instellingen en dan je merk en type.
Ik zou beginnen met agama car launcher en waze te installeren.

Bekijk de filmpjes op dit youtube kanaal : https://www.youtube.com/channel/UC6CxAQP2faSMVp2FGxGjXlA
2017 1.2 N-Connecta Business edition
2011 QashQai 1.6 Connect edition (chromen accenten)
2011 BMW R1200 GS Adventure
2000 Yamaha TDM 4tx (2012-2018)