Plaatsing Android radio navigatie door Ton

Gestart door FOX, oktober 09, 2021, 19:50:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FOX

Citaat van: tigrimang op oktober 11, 2021, 17:21:18 PM
Wat moet er ingesteld worden dan?

Me stuurwielknoppen, nu is het zo dat als ik op het telefoonknopje druk, me frontcamera aangaat :o :-! :-I een ander theme met snelkoppelingen naar programma's waaronder TomTom, Flitsmeister, en nog een paar, en dat als ik de auto start dat alles meteen mee opstart, en zo nog wat dingen waar ik niet uitkom maar misschien wel makkelijk om ze onder knopbereik te hebben.
Hoeft niet voor niks, als het maar goed draait :yep: \-/ ;)

tigrimang

Heb je geen canbus met de radio meegekregen?
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

FOX

Jawel, en zit er ook in, maar ik kom niet uit die knopconfiguratie :-! :-I

tigrimang

Heb je in de fabrieksinstellingen gekeken? Heb je daar de password van? Welke merk is het?
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

FOX

#19
Passwords heb ik ja om daarin te komen, dan kom ik in de knopconfiguratie, maar wat ik ook probeer, ik moet daar op start klikken, dan de knop call, en dan weer End om te saven, maar de verandering wordt niet vastgehouden ??? :-!
Merk is deze, https://nl.aliexpress.com/item/1005001621192834.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.55a74c4dl9WcLb


deusjevo

Redelijk gesjeesde 2CV ❤️ rijder

tigrimang

#21
Haha, nee ik kom bij een sinosmart uit. Ik heb de android 7.1 versie nog. Die is anders dan de android 10 versie. Maar het is idd gewoon zoeken waar wat zit.

Als ik het goed heb is de password 123456?

Je kan dan in diepere instellingen komen en daar heleboel instellen. Dat van de start en knop call indrukken kan ik niet ergens herinneren......

Ze hebben ook een Whatsapp servicenummer. Daar kan je vragen naar toe sturen (wel Engels, nou ja soort van).
Er is ook een handleiding online beschikbaar, die is ook niet echt super, maar wel iets. Je kan dat met een qrcode bereiken en alles downloaden.....
Ik heb vroeger in westwijk gewoond...... Goede oude tijd  :D
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

lapalmeraie

Ik heb "ooit" een video op Youtube gezien van een gast die dat in detail uitlegt.
Er was een truc om die instelling per knop te behouden die in eerste instantie niet heel logisch leek.
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

lapalmeraie

Gevonden (en weet ook meteen weer waarom ik allergisch ben aan Android  :-I

https://youtu.be/Ar3629yB3zM
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

tigrimang

Qua benaming klopt het wel aardig, maar de menu is totaal anders bij sinosmart :(

Maar het geeft wel een aanzet tot goed kunnen instellen. Goed gevonden :)
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

FOX

Bedankt alvast voor jullie meedenken :) \-/ Ik had de vraag ook gesteld via Alie---> Sinosmart, en kreeg dit als antwoord,

Hi, my friend,

Please make sure you insert the 8PIN Wire to the backside of the main unit.
then you connect WIFI and internet, you click setting, factory, password: 8888, model choose, you set it: hiworld, ford, mondeo 07-13, public, AC control, you find a sharp stick to click RST hold on the top left corner
then all will work.

factory setting password: 123456
Please follow my example and choose according to your car model

Wel ik neem aan dat ford mondeo gewoon een voorbeeld is en dat hetzelfde voor Nissan Qashqai geld ???

tigrimang

#26
Ford mondeo :-

Inderdaad zal dat een voorbeeld zijn.

Maar, Je kan zze liever via whatsapp berichten, is sneller en je kan ze stalken :-!

Maar als ik het zo begrijp heb je de canbus nog niet gezet op Qashqai?
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

FOX

Ja die is wel gezet door Ton :yep: Dat is neem ik aan deze,



tigrimang

Ja gezet/aangesloten met kabels.

Maar nog niet ingesteld in het systeem?
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

FOX

Hoe stel je deze in dan ???
En als ik in de sruurwielconfiguratie ben van de radio, dan tik ik op speakicoontje (Answer) hou de de knop vast op het stuur, klik op End, en als ik dan weer op de knop druk gaat me frontcamera weer aan :-! :-I