Plaatsing Android radio navigatie door Ton

Gestart door FOX, oktober 09, 2021, 19:50:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FOX

Na eerder advies gevraagd te hebben bij Ton over vervanging van mijn radio/navigatiesysteem een nieuw systeem gekocht bij Alie, van de week alles binnen gekregen en een afspraak gemaakt met Ton om hem in te laten bouwen samen met nieuwe Focal boxen. Aangekomen bij Ton eerst ff bakkie gedaan en toen begonnen, althans Ton begon en ik kon met verbazing toekijken hoe makkelijk hij alles deed, eerst alles demonteren, en "oude" radio/navigatie systeem eruit halen. Daarna de nieuwe ff er voor houden kijken of alles werkt, ff een reset van het systeem en ja hoor, beeld, prachtig mooi, toen alle kabels netjes bij elkaar binden en de radio terug plaatsen, geweldig mooi gedaan Ton, zeer tevreden zijn we \-/ \-/ \-/ Daarna de Focal boxen inbouwen, wat voor Ton ook gesneden koek is, en wat een verschil :P \-/
Ton bedankt voor je tijd en moeite, en ik zal er lang van genieten :) \-/ \-/ \-/ ;)
BTW, Ton, we kregen de instellingen niet op Nederlands, wat we hadden moeten doen was Engels verwijderen daar en dan stond NL bovenaan, en hoppa NL is daar :) \-/

Nissanwielmonteur

Oh was dat de truuk.

Hoe simpel kan het zijn.

Maar verder graag gedaan.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

tigrimang

Zo een radio uitwisselen stelt toch niks voor :P

Tegenwoordig is het instellen van die multipc een proffesioneel IT' er voor benodigd.....

Gefeliciteerd met het nieuwe systeem!
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

FOX

Dank je wel, en als je totaal geen verstand hebt van auto's zoals ik, altijd lekker dat je dan bij een Nissan kenner bij uitstek terecht kan, en die het juiste gereedschap heeft :) \-/ En idd, een professionele IT' er heb je er bij nodig. Vanmiddag ff met een maatje alles nalopen in die instellingen, die heeft veel meer kennis van Android autoradio's dan ik :) \-/ ;)

J@n


FOX


J@n

Dat ziet er erg goed uit!
Complimenten, ook aan de 'bouwer'.

tigrimang

#7
Mooi. En lekker van genieten, beter dan die outdated Nissan entertainment systeem.

Inderdaad als je het nooit gedaan hebt, is iemand ervaring een must!

Hij heeft het niet echt druk he. Zoveel ruimte voor 1 auto ;D

Je wordt dan wel als koning behandeld.

Nogmaals super aanwinst.

Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Nissanwielmonteur

Je kan toch maar aan 1 auto tegelijk werken.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

FOX

Citaat van: Nissanwielmonteur op oktober 10, 2021, 12:22:15 PM
Je kan toch maar aan 1 auto tegelijk werken.

Dat is idd waar, en het was druk zat aan de andere kant met de bruggen, allen bezet :) \-/
Heb ik toch een vraagje, wie weet hoe je de telefooncontacten kan exporteren naar deze radio, mij lukt het voor geen meter :-! :-I

tigrimang

#10
Als je je telefoon koppelt met bleutooth doet hij dat niet automatisch? Je moet dan toestemming geven om de gegevens te delen zeg maar. Dan bij elke keer als je koppelt met bleutooth herkent hij je telefoonboek, sms, oproepen e.d.

Ik zou zowiezo niet op hardware niveau je contacten exporteren naar je radio  ;D
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

FOX

Wel dat is ook weer geregeld, moest idd toestemming geven, was zo met de instellingen bezig van die radio dat ik niet meer op de mobiel keek :-! :-I \-/

tigrimang

Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

FOX

Toch ff vraagie, iemand in de buurt van Amstelveen, die android auto kan dromen met instellingen, ikzelf kom er niet helemaal uit, zoals tigrimang al zei "Tegenwoordig is het instellen van die multipc een proffesioneel IT' er voor benodigd" :yep: ;)

tigrimang

Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI