X-Trail H-384-BP van Nicole gestolen.

Gestart door T&T, april 04, 2021, 11:16:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tigrimang

Dank!

Ik ga er ook maar 1 aanschaffen

zo een topic laat je toch weer aan het denken zetten.
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

T&T

Ja dat doet het zeker tigrimang.

Heb deze ook net besteld en heb er nog geen ervaring mee.
Dus ook voor mij een gok en hoop een goede keuze gemaakt te hebben.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Nicole

Nogmaals hartelijk bedankt iedereen. Ik blijk super verzekerd dus als hij niet wordt terug gevonden krijg ik naar nieuwwaarde 2021 uitgekeerd inclusief de accessoires. Dat is een pleister op een grote wond eerlijk is eerlijk. In mijn straks nieuwe Xtrail laat ik een bearlok systeem inbouwen geen twijfel mogelijk! Wordt vervolgd.
Vanaf 11 nov'16 rijdend in een Ink Blue Qashqai connect xtronic. Daarvoor met veel plezier 1,5 jaar in een Nissan Juke
(Ink Blue Juke connect edition).
Vanaf 4 januari 2020 de X-Trail Tekna (imperial Amber). Benzine-automaat versie.

T&T

Mooi Nicole en wat je zegt, een goede pleister.

Zelf heb ik nu die sleutelhoesjes binnen die goed hun werk doen.

Hier nogmaals de link voor als je ze ook wil.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

tigrimang

Wat ik me ook afvraag,
kunnen ze wellicht tijdens het rijden (of tijdens het winkelen, wandelen) ook je sleutelcode scannen en dat wordt opgeslagen, dan volgen ze je en dan wanneer je uit de auto bent en je ding doet dat ze dan in je auto kunnen komen door de opgeslagen sleutelcode.........
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

T&T

Ik moet de sleutel echt uit de hoes halen want anders gaat de wagen niet open of starten.
Dus zal de sleutel niet uitgelezen kunnen worden.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

tigrimang

Maar heb je die hoes constant in je zak ook? En in de auto ook?
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

lapalmeraie

In de auto lijkt me dat niet handig want dan krijg je de melding dat de sleutel niet gevonden kan worden.
Het idee van « keyless » gaat wel wat verloren dus zelf reken ik ook gewoon op de goede all risk verzekering met 5 jaar lang de cataloguswaarde in geval van... maar het blijft zwaar balen natuurlijk  :-I
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

T&T

Heb ze gisteren ontvangen en wat lapalmeraie schrijft, in de wagen moet hij wel uit het mapje steken.

Ik denk dat ik dat mapje thuis ga gebruiken want om de sleutel steeds er uit te moeten halen om de wagen te kunnen gebruiken is ook niet handig.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Nicole

Heeft iemand hier al het bearlock systeem overwogen? (Www.bearlock.nl)

De zakjes ga ik echt gebruiken voor binnen.

Allereerstr straks weer aan en nieuwe Xtrail komen natuurlijk mocht de oude niet terugkomen.
Vanaf 11 nov'16 rijdend in een Ink Blue Qashqai connect xtronic. Daarvoor met veel plezier 1,5 jaar in een Nissan Juke
(Ink Blue Juke connect edition).
Vanaf 4 januari 2020 de X-Trail Tekna (imperial Amber). Benzine-automaat versie.

J@n

Toch zo'n hoesje wel besteld.
Haal de sleutel er wel even uit als ik wil rijden.

Nicole

Update:
Hij is gevonden..... in Nijmegen met schade. Nu even afwachten hoe e.e.a. verder zal gaan

Vanaf 11 nov'16 rijdend in een Ink Blue Qashqai connect xtronic. Daarvoor met veel plezier 1,5 jaar in een Nissan Juke
(Ink Blue Juke connect edition).
Vanaf 4 januari 2020 de X-Trail Tekna (imperial Amber). Benzine-automaat versie.

Mogas

De politie hier in de regio deelt ze bij akties uit.   






img code for forums

T&T

Ben ook benieuwd Nicole hoe dit verder gaat.

Hopelijk blijft het hierbij en valt de schade verder mee.
2009  1.6 Acenta l Café Latte
2011  1.6 Connect l Café Latte
2014  1.2 Dig-T Connect l Ink Blue
2016  1.2 Dig-T Tekna N-TEC l Night Shade
2018  1.2 Dig-T Tekna+ l Pearl White l luxueuze matten l Bose l V Coss Over lijst l Verl.dorpellijsten l Spatlappen l Led interieur verlichting

Hanno

Had niet verwacht dat ze hem nog terug zouden vinden.

Nou maar hopen dat alles goed gerepareerd kan worden  :-\
Is nog een behoorlijke schade zo te zien.

Zijn de dieven ook gepakt?
Renault Captur TCe 160 EDC Iconic