Avondklok en andere maatregelen (1 april 2021)

Gestart door Patrick van Neijenhof, april 01, 2021, 09:05:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patrick van Neijenhof

Beste leden,

Helaas gaat het niet goed met de corona cijfers in Nederland en Belgiƫ. De ziekenhuis opname blijven oplopen en de besmetting cijfers rijzen de pan uit.

Beiden landen hebben dan al behoorlijk wat maatregelen getroffen en hier en daar een lockdown gehouden, maar het lijkt erop dat het niet mag baten om het virus onder de knie te krijgen. Ja er zijn momenten van afzwakking, maar daarna komt het even hard weer terug.

Ook wij als forum hebben hier al flink onder geleden, denk maar aan al meer dan een jaar geen meetings meer kunnen organiseren.

Toch ben ik bang dat we hier op ons mooie forum extra maatregelen moeten gaan treffen.


  • Zo gaan we vanaf vandaag een 1,5 post afstandsregel in acht nemen om de besmetting in onze boards te voorkomen.

  • Gaan we voordat we posten onze handen minstens 2 minuten wassen, of desinfecteren met handgel.

  • Dragen we in de gezamenlijke ruimtes een mondkapje.

  • Aantal gelijktijdige in een board mogen niet meer dan 10 leden bedragen.

  • En tussen 22:00 en 04:00 uur gaat het forum op slot. Mocht je tijdens deze tijden toch op het forum worden gesignaleerd, zal dit resulteren in een shoutout!


Hopelijk kunnen we de aankomende 3 weken met deze regels de cijfers terug dringen en zullen we het reproductiegetal onder de 1 krijgen. Mocht dit inderdaad lukken, dan zullen er uiteraard versoepelingen van deze regels worden aangekondigd.


Hopende dat jullie deze keuze kunnen begrijpen, daar het om onze eigen veiligheid gaat.


Patrick van Neijenhof
Namens het Qashqai Passion Team.


Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

Hanno

Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

Hanno

Renault Captur TCe 160 EDC Iconic

Nissanwielmonteur

Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

Patrick van Neijenhof

Ton,

Hoe kun jij nou oproepen tot een protest actie, een van de nieuwe taken als moderator wordt de BOA toezicht voor onze avondklok. Alleen de moderatoren hebben namelijk een forum verklaring om nog na 22:00 uur op het forum te verblijven.  Er moet immers wel toezicht zijn.
Qashqai J12 | 1.3 MHEV | Tekna + design pack | Xtronic | Magnetic Blue + Black roof | 19" velgen | Instaplijsten | Velours matten | Half lederen Grijs / licht grijs bekleding | Privacy glass | Panoramadak |

Nissanwielmonteur

Ik heb geen zin om telkens mijn handen te wassen.
Nissanwielmonteur sinds 01-08-1986.
Het spreekuur is bijna iedere avond geopend vanaf 21.00uur.

Appen gaat makkelijker, vraag gerust mijn nummer.

Stuurt u mij een bericht, hou dan uw berichten en email in de gaten!!!

homanito

Inderdaad het moest er eens van komen, die maatregelen!

fritsstoc

Acenta j10 wit. 2010
Connecta j11B Xtronic vivid bleu. 2017
Tekna + J11B 1.3 DIG-T 160 DCT black. Dynamic pack 2020
Renault austral full hybrid iconic esprit alpine 200. 2024

elselientje

daar gaan mijn verjaardagswensen om 00.00 uur. Ik weet wel, ik mag als moderator wel, maar wil solidair blijven met de anderen!