Chinese Android Radio navi kan dit samen met 360 graden camera's

Gestart door blefke, maart 16, 2021, 22:55:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blefke

all right ga nu alle modellen proberen..

Kun je wellicht een foto maken hoe dat bij jou uitziet met voor of achter camera selecteren \-/


Blefke

tigrimang

is een blauw ronde knopje met een camera iccoon erop.

Ik dacht je hebt het al gevonden , je zin was zo overtuigend :)

let wel, ik heb mog de oude android 7.1, in 8.1 of 10 zal hij anders eruit zien of misschien anders zijn. Even sinosmart weer vragen. die dame is wel behulpzaam... :)
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

blefke

 \-/
Nee nog steeds niet gevonden, heb bijna alle Nissan modellen gehad...
Morgen weer verder...

Sinosmart weer gevraagd, maar die hebben nog niet gereageerd.

Ik vraag mij af in welk menu je het knopje moet zien?

Dit is het enige dat ik te zien krijg als ik op de 360 graden app tik



En in dit menu doe ik het type auto selecteren..




Blefke

tigrimang

Het is een permanent blijvende icoon op het scherm. Je kan hem verschuiven.

Ik heb een foto online gevonden: zie de ronde witte icoon met ene blauwe fotocamera icoon.

Op de android 8.1 versie is hij anders.... maar vergelijkbaar.



Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

blefke

 \-/ \-/ \-/ \-/ \-/
THANKS ik heb het gevonden...
Moest iets aanvinken :-!

Het blijft inderdaad in het beeldscherm staan.
Als je er op drukt gaat de camera in de D aan..
Moest wel nog een keer updaten naar een ander model auto... bij qashqai 2015 ging het pas goed...


Bedankt voor je hulp :)


Blefke

tigrimang

 \-/

en nu wel gebruiken he, anders was het zinloze tijdsverspilling  :P ;D
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

blefke

 :- ja hoor het icoontje staat nu ergens in het hoekje...


En bedankt voor de moeite \-/



blefke

Jerry1978

Ik heb ook zo'n mooie sinosmart gekocht. Nu heb ik een probleem met het next / reverse knopje op het stuur. Alles geprobeerd in de instellingen. Instelling wordt niet opgeslagen. Heb een factory reset gedaan maar hierna werkte de 360 camera's niet meer. Zie nu in zwart / wit 3 keer het beeld. Andere canbus instelling geprobeerd maar nog steeds geen verbetering. Weet iemand de juiste canbus instellingen? Ik heb een Nissan qashqai j11 tekna 2014.

tigrimang

Hangt af welke canbus boxje je hebt.
Ik heb de simple soft, dan Nissan, dan xtrail



Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

BruggC

#24
@Jerry1978,

Dat van de camera na de reset komt mij bekend voor dat is een video instelling die op NTSC gezet moet worden.
In mijn vorige Qashqai J11a heb ik ook een Sinosmart gehad en het vergt nogal wat geduld om de menustructuur van de unit te begrijpen. Ook de next/reverse optie zit er wel in hoor maar het is even zoeken.

Ik heb ook wel eens gespeeld met de canbus instellingen maar heb hierdoor nooit iets zien wijzigen, tenminste het is mij niet opgevallen.

Ik vond nog een screenshot, probeer "Switch knob 1 and 2", ik ga er vanuit dat jou menu vergelijkbaar is.

Succes,
BruggC

--- Nissan Qashqai (J12) Dig-T 158 Acenta, Xtronic, Connect Pack, Ceramic Grey ---
--- Nissan Qashqai (J11a)1.6 DIG-T Tekna, Pearl White ---

Jerry1978

Thx voor de antwoorden. Kreeg exact dezelfde antwoorden van sinosmart. En het werkt super, thx. Is het raar als ik zeg dat de 360 trager is dan met originele radio? En weet je toevallig hoe ik kan zorgen dat de instellingen van de verwarmde voor en achterruit onthouden kunnen worden. Volgens mij was dit vroeger wel zo maar nu moet je dat elke keer aan zetten. Nogmaals bedankt!!!

BruggC

Geen dank, nee zou ik niet weten kan het ook niet meer na kijken daar ik de J11 niet meer heb.
Ik weet wel dat ik na installatie ook het openen van portieren in het scherm kreeg, echter na een volledige reset van de unit was dit verdwenen, heb het ook nooit meer aan de praat gekregen, volgens Sinosmart was dit ook geen functionaliteit en konden mij dan ook niet helpen.
Ik heb de unit aangeschaft omdat ik de standaard navigatie tegen vond vallen qau update beleid, ben toen overgegaan op de TomTom Go app.
Op mijn huidige QQ loop ik hier op termijn ook tegen aan maar kan dan overschakelen naar Android Auto of Apple Carplay en dan gebruik maken van TomTom Go, is wel een heel fijne app tegen een redelijke prijs en regelmatige updates.
--- Nissan Qashqai (J12) Dig-T 158 Acenta, Xtronic, Connect Pack, Ceramic Grey ---
--- Nissan Qashqai (J11a)1.6 DIG-T Tekna, Pearl White ---

tigrimang

Wat bedoel je met voorruit en achterruit verwarming wordt onthouden?
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat je dat zelf moet bedienen met de schakelaar op je verwarmingspaneel.....
Hij schakelt zich, na gebruik, wel na verloop van tijd automatisch uit...
Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

Jerry1978

Volgens mij bleef als de voor / achterruit verwarming stond ingeschakeld en je de motor aan en uit deed, de instelling aan. Maar ik weet dat niet zeker, daarom de vraag.