Wifi via Hotspot op mobiel: wat als die niet (meer) werkt.

Gestart door Hijlko, november 06, 2020, 09:12:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hijlko

Deze week merkte ik dat het multimediasysteem in mijn QQ J11B (zonder SD kaart) geen verbinding meer wilde maken met wifi via de hotspot van mijn mobiele telefoon, waardoor bv premium trafic info niet werkt.

De oplossing voor degenen die dat ook ervaren:
Ga in je mobiel naar de settings/Instellingen en zoek daar de reset mogelijkheden op. Als het goed is staat daar ook de optie bij om de netwerk instellingen te resetten (dus niet je telefoon naar fabrieksinstellingen terugzetten). Hiermee wordt o.a. je wifi, bluetooth en andere netwerkinstellingen naar fabrieksinstellingen teruggezet. Ja zal daarna dan wel voor je eerder bewaarde wifi wachtwoorden, opnieuw het wachtwoord moeten ingeven zodra je verbinding maakt met dat wifi netwerk. Je multimediasysteem zal nu ook weer verbinding met de wifi van je mobiele hotspot moeten kunnen maken.
QQ 1.3 Tekna+ DCT 30-10-2019

Joey

Is het niet makkelijker om gewoon de wifi verbinding te verwijderen in je auto en helemaal opnieuw te connecten.

Hijlko

Citaat van: Joey op november 06, 2020, 09:29:19 AM
Is het niet makkelijker om gewoon de wifi verbinding te verwijderen in je auto en helemaal opnieuw te connecten.
Dat werkt niet.
QQ 1.3 Tekna+ DCT 30-10-2019