Eindelijk, draadloze Carplay!

Gestart door lapalmeraie, mei 27, 2023, 12:51:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

lapalmeraie

Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

FOX

Mooie en duidelijke uitleg :)  \-/

Maar misschien kan jij mij helpen met het aansluiten van wireless Android Auto, zodat als ik naar me auto loop dat alles in die wireless adapter meteen goed staat en op mijn mobiel. Gaat om deze adapter, www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601...nig8ba52iv&refer_page_sn=10045 en die moet aangesloten worden in mijn Hyundai Kona Hybride 2023. Nu wordt ik er gek van, zo heb ik alles goed staan, ik loop weg bij de auto, kom terug en weer alles instellen. Als alles goed staat doet die het perfect, maar om nou 24/7 in mijn auto te blijven zitten  :-!  :-I  Ik zie op jouw filmpje en andere youtube filmpies die hebben dat zo voor elkaar, maar mijn persoon lukt dat niet helaas. Ik heb bij mijn weten alles zo gedaan zoals jij, maar hij vind geen wifi of pakt geen mobiele hotspot van mijn telefoon, heb jij een ide wat ik nog moet doen zodat als ik naar de auto loop dat die meteen op wireless gaat.
Bedankt alvast voor je moeite :)  dit is de juiste link https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099513662131&_x_sessn_id=m09099p4tt&refer_page_name=bgt_order_detail&refer_page_id=10045_1683572457802_nig8ba52iv&refer_page_sn=10045

lapalmeraie

Bedankt  \-/

Ik ken jouw device niet en heb zelf geen ervaring met Android Auto... dat maakt het niet eenvoudig om het probleem in te schatten...

Je spreekt over de WiFi verbinding maar moet je geen Bluetooth verbinding maken?
Ik had dat bij de mijne eerst ook niet door (read the f*** manual  ::)  ;D  :-  )

Het lijkt er in ieder geval op dat hij jouw verbinding op één of andere manier niet onthoudt.

FOX

Dat had ik gedaan, bluetooth verbinding gemaakt, daarna ff wachten en start die op, maar als ik dan uit dat scherm wil gaan naar een ander scherm (is geloof ik van android auto) dan krijg ik continu het scherm zoals op de foto, dus iets in mijn mobiel staat niet goed of in die dongel :-!

tigrimang

Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

lapalmeraie

Top!
Ik vind het nog steeds dé uitkomst. Eindelijk gewoon altijd Waze.

Enig "nadeel" is dat je nu telkens Waze moet killen op de telefoon, anders blijft hij op de achtergrond draaien wat een redelijke aanslag is op de batterij van de GSM. Maar dat is door een instelling/fout bij Waze zelf waar meer gebruikers over klagen.

Qua bugs (wat je met zo'n aftermarket producten altijd wel kan verwachten) valt het goed mee.
Heel af en toe toont hij de menu balk ineens rechts in beeld ipv links, maar werkt alles wel gewoon  ???
Ik heb de indruk dat dit enkel is wanneer je een hele korte stop maakt, bv om te tanken en de auto dus uit gaat maar de bluetooth verbinding actief blijft oid.

2x tot nu toe, deed het geluid het niet meer en was dit op te lossen door even de USB los te koppelen en weer te verbinden. Kan dus gewoon met één hand tijdens het rijden. Daarna werd de verbinding weer netjes hersteld en werkte alles prima.

Nu nog zoeken naar een goede magnetische oplader.  \-/

lapalmeraie

FOX

Mooie carplay en mooi formaat en prijs en weer mooi uitgelegd door je :)  \-/
Ik zelf heb deze, https://carsifi.com/ was binnen 30 seconden geinstalleerd, en met een dubbele klik op dat knopje wissel je tussen 2 telefoons, ook een mooi ding vind ik zelf :)  \-/  8)

lapalmeraie

thanks  ;)
Dat is inderdaad ook een mooie oplossing  \-/