Sidebars

Gestart door b.bosman, oktober 04, 2020, 15:37:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tigrimang

Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

donc

beh he  :-!  als je naar de tijd kijkt wanneer ik dit gepost heb snap je het misschien. grote snappert ! maar jij bent natuurlijk gelijk helemaal top om die tijd  \-/ je bent geweldig.

lapalmeraie

Oké....  ??? was een geintje hè...  :-!
Qashqai J11b 2020 N-TEC 1.3 DIGT-T 140PK
Qashqai J11a Connect Edition - 1.6 DIG-T

tigrimang

Nissan Qashqai J11 Tekna 2017
1.2 Dig-T 6-manual
Prins VSI-2.0 DI

donc


b.bosman

Citaat van: donc op oktober 08, 2020, 04:17:55 AM
Voor degenen die het mooi vinden.
Of juist niet mooi hier een voorbeeld heb ze er zelf onder laten plaatsen een paar weken geleden.
Zelf ben ik er zeer tevreden over.



Sidebars full black 😀






Waar gekocht en laten monteren?

aggie

ziet er vet uit echt waaauuuuwww
QQ Tekna Plus 1,3  160 PK  automaat panorama dak nigtshade paars

b.bosman

Citaat van: donc op oktober 08, 2020, 04:17:55 AM
Voor degenen die het mooi vinden.
Of juist niet mooi hier een voorbeeld heb ze er zelf onder laten plaatsen een paar weken geleden.
Zelf ben ik er zeer tevreden over.



Sidebars full black 😀



Nog steeds benieuwd waar je deze versie gekocht hebt....

donc

Hey Hallo,

Sorry voor de late reactie ben even niet online geweest. Om te antwoorden op je vraag, Ik heb ze gekocht in Barendrecht.

Bayko, Auto Accessoires Rotterdam. Heel vriendelijke gozer en als je wilt zet hij ze er ook voor je eronder.

hoop dat je hier iets aan hebt.

Dutchplayer

Ziet er goed uit mannen! Ik zit hier ook naar te kijken, sidebars kom je ook tegen op ebay.co.uk voor leuke prijzen. Die chromen sidebars zijn hier in NL vaak rond de 350 eu, wil je OEM moet je wat dieper in de buidel tasten.

Op youtube kan je ook nog wel wat filpmjes als voorbeeld waar mensen side steps \ side bars onder de QQ hebben zitten.

Monteren gaat vaak makelijk ivm dat ze orginele montage punten gebruiken, maar check dit altijd nog wel even zeker met de aanbieder.

Siena

Het lijkt wel woest. Ik heb proefgereden in een X-Trail met sidebars. Probleem is dat je bij instappen te ver van de auto staat. Daardoor ga je zitten op de rand van de stoel en dat laat de stoelwang met de mooie leren bekleding inzakken en het leer rimpelen. Dat zal bij de QQ vast niet anders zijn.