Modelauto van Nissan Qashqai

Gestart door Qashqai13, december 05, 2007, 19:39:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Qashqai13

Ik heb vandaag van mijn lieve vrouw een uniek modelautotje gekregen van de Qashqai. Deze auto is ook nog middels infrarood op afstandbestuurdaar. Voel me net een kleinkind maar wel erg leuk. Is denk ik niet verder in Nederland te koop. Deze auto word middels internet(Marktplaats aangeboden. De advertentie zal ik hieronder zetten alsmede een foto van het model.

gr Patrick :D

Hieronder de marktplaats advertentie inclusief kontaktgegevens.

Hallo NISSAN-liefhebbers,

Op uw vertrouwde (HONDA) diecast-adres is zojuist weer uniek NISSAN moois gearriveerd; een waanzinnig mooi InfraRood schaalmodel van de NISSAN QASHQAI in de kleur FIRED IRON METALLIC ..... in de schaal 1:38.

(LXBXH ca.12x5X4,5 cm) by CAUL/TAKARA-TOMY te koop.

Het is een eenvoudige bouwkit met duidelijke montagebegeleiding maar er kan eventueel met behulp van een meegeleverde internet-link ook voor u worden gedemonstreerd hoe deze simpel in elkaar te zetten is. Hij is geheel uit kunststof met werkende stuurinrichting; Links en Rechts, Voor en Achteruit. Voor de stuurinrichting is een fijnafstelling aanwezig. Werkt op 2 x 2 AAA-batterijen (niet inbegrepen!): 2 voor de auto en 2 voor de handzame (LxBxH 6x4x2 cm) IR-afstandsbediening en weegt in totaal ca.120 gram (dit is incl. 4 AAA-batterijen gewogen)

Dit fantastisch (IR) schaalmodel mag niet in uw NISSAN collectie ontbreken,.........Mail mij snel voor meer views want OP = OP

LET OP: dit is mijn MINIMALE prijs excl.(aangetekende) verzending !

Prijs:â,¬ 28,00
Datum:08-11-07 23:55
Gezien:174 keerContact informatie         
Telefoon: 06-12837897
Naam: Hondadiecastworld
  Bekijk alle advertenties van adverteerder

TheBaldyMan

Dank u Sinterklaasje!  \-/

http://www.qashqai-passion.nl/index.php?topic=38.msg16062#msg16062

Fabrikant is dezelfde. Alleen komt deze via de Nissan dealers in Japan met een ander doosje en een andere kleur knoppen op de IR afstandsbediening.

Maar het is een geinig ding hè?
De afstandsbediening doet het ook bijzonder goed voor infrarood.

Eén ding kan ik wel zeggen: De Marktplaats verkoper heeft blijkbaar nogal hoge 'overheadkosten'.

heatseaker

Voor 28 euro mag ie m van mij daar duwen waar de zon niet schijnt!!!

Jeroen

Ik snap hem ff niet, is dit ding ergens anders dan voor minder te krijgen?

-Q^Q-

QQ 2.0 CVT Tekna Premium 2WD - 2007 / Brilliant Black / Bruin Leer / Cobra Grill / Chromen Zijstootlijsten, Achterklepstrip en Mistlampringen / Voorbumper Beschermers / Verlichte Instaplijsten / 5delige set  zonneschermen / EONON 5168E / Rear+frontcam / Dashcam MINI 0806/ Claxon Stebel TM/2 Chrome

heatseaker

Maakt me niet of ie ergens anders goedkoper te lrijgen is. Ik vind 28 euro voor een stuk plastic speelgoed gewoon echt te veel geld..(zal de porto ook nog wel bijkomen....

maar das ook maar een opinie

heatseaker

CiteerHier vandaan

whoehahaha  rest my case

TheBaldyMan

Yep.

De versie van de Japanse dealer kreeg ik als presentje in Silver KY0 uitvoering.
Ze staan ook in de Dualis accessoires folder voor omgerekend zo'n 6 euro, dacht ik.

Jeroen

En voor het eerst een item gekocht op E Bay  :-
Dacht dat dit heel spannend was maar valt erg mee  \-/

Autootje gekocht voor 12,99 us dollar en dat is een kleine 9 euro  :-

Tornsse

Hier nog een e-bay newbie met binnenkort zo'n mini QQ. Die verkoper mag qashqai-passion.nl wel provisie gaan geven...  :yep:

Jeroen

Ik had de verkoper op marktplaats om meer info gevraagd.
De totale kosten bij hem zouden zijn:â,¬ 28,00 + 7,95 = â,¬ 35,95  :o

Qashqai13

Heb het van mijn vrouw als cadeau gekregen. Wist niet dat het ergens anders ook te krijgen was. Ze heeft er erg lang naar gezocht heb ik gehoord. Het is wel aardig wat geld maar ik vind het een erg leuk dingetje(en de kat ook). Was bedoeld voor degene die misschien graag zo iets willen hebben. :-\ Krijg je het ergens anders goedkoper dan daar gewoon bestellen denk ik.

Jeroen

En het is natuurlijk een heel mooi kado.
Als je het niet gemeld had dan had ik van het model niet geweten. \-/

Het is dat er hier gemeld werd dat het model via ebay veel goedkoper te krijgen is anders had ik hem waarschijnlijk via de marktplaats advertentie gekocht.

erik

Ik heb er net 10 besteld tegen een leuke prijs.
Met andere woorden. Als ik ze krijg ( de verkoper moest checken of hij er genoeg had) dan zet ik ze wel in de webshop.
Dat scheelt dan toch wel flink.
Ik hou jullie op de hoogte.